Borstkolfhuur

Probeer gratis een week de meest gebruiksvriendelijke borstkolf.
Borstkolf Sympony van Medela. Een week gratis te huren door leden van de ledenvereniging.

Geeft u uw baby borstvoeding en wilt u gaan kolven? Probeer dan een week lang de Symphony Medela uit. Deze professionele borstkolf heeft een sterke motor en is volgens lactatiedeskundigen de meest gebruiksvriendelijke borstkolf. Een lactatiekundige is een gediplomeerd deskundige op het gebied van borstvoeding.

Vraag de gratis huur van de borstkolf via de ledenvereniging of via:

Tip: Zit u met vragen over borstvoeding of het kolven? Regel een gratis consult op het borstvoeding- en kolfspreekuur.

Wanneer een borstkolf huren?

• Als u de borstvoeding tijdens de kraamtijd op gang wilt krijgen.
  • Als u wilt proberen of kolven iets voor u is.
  • Als u weer aan het werk gaat.

Uw voordeel als lid

Als lid huurt u de Symphony Medela borstkolf een week lang gratis. Huren kost normaal € 17,75 per week. Het is ook mogelijk om de kolf langer dan een week te gebruiken. Via www.dekraamvogel.nl of bij een van onze thuiszorgwinkels van Medipoint huurt u de kolf vanaf € 2,50 per dag.

Als lid mag u één keer per jaar van deze aanbieding gebruikmaken.

Uit hygiënisch oogpunt koopt u bij de kolf een eigen afkolfset. Deze set bestaat uit een flesje en een borstschild waarmee u de borstkolf op de borst plaatst. Bestelt u deze als lid via De Kraamvogel dan kost een enkele afkolfset € 26,50 en een dubbele € 36,50. Bij thuiszorgwinkel Medipoint betaalt u als lid voor een enkele afkolfset € 25,19 en voor een dubbele € 34,19.