Klachtenregeling

Met uw klacht verbeteren wij onze dienstverlening

Heeft u een klacht? Laat het ons weten!

Ondanks al onze inspanningen om ons werk zo goed mogelijk te doen, kan het dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij hopen dan van harte dat u ons dit laat weten. Dan kijken we samen wat er mis ging. En gebruiken we uw klacht om onze dienstverlening aan alle leden te verbeteren.

Bel of mail voor een snelle oplossing

U kunt uw klacht telefonisch of per mail aan ons doorgeven. Bellen is natuurlijk de snelste weg om uw klacht op te lossen. Onze medewerker hoort graag van u wat er mis ging en zoekt samen met u naar een passende oplossing.  Komt u er samen niet uit of vindt u de aangedragen oplossing per telefoon of mail niet afdoende? Dan is de volgende stap het gebruiken van onze klachtenregeling.

Lukt het niet? Zet dan de klachtenregeling in

Wanneer u gebruik maakt van de klachtenregeling betekent dit, dat u uw klacht per brief of e-mail indient bij de directeur van de ledenvereniging. Dit kan tot één jaar na de gebeurtenis of het feit waarover u een klacht wilt melden.

De afhandeling van uw klacht

Wij nemen binnen drie werkdagen na ontvangst van uw klacht contact met u op. Het kan zijn dat wij u tijdens dit contact om nadere informatie vragen of direct een mogelijke oplossing met u bespreken. Is het oplossen van uw klacht niet een-twee-drie te realiseren, dan informeren wij u tijdens dit gesprek over de verdere gang van zaken. En hoort u van ons op welk moment wij u opnieuw benaderen over de afhandeling van een en ander. Natuurlijk krijgt u van alles wat wij met u afspreken een schriftelijke bevestiging.

Niet eens met de uitkomst? Ga in beroep

Bent u het niet eens met de afhandeling van de klacht, dan is het mogelijk om in beroep te gaan bij de Klachtencommissie van de Ledenraad. Stuur in dit geval binnen zes weken na de afhandeling van de klacht een brief of e-mail te naar de Klachtencommissie - de adressen vindt u hieronder. De Klachtencommissie informeert u vervolgens over de behandeling van uw klacht.

Ledenvereniging
Aan de directeur ledenvereniging