Lid zijn van de ledenvereniging is altijd voordelig

In welke levensfase u ook zit, of u nog in uw eigen huis woont of in een verzorgingstehuis, en of u nu wel of geen zorgbehoefte heeft: het lidmaatschap van de ledenvereniging biedt u áltijd voordelen. Voor onze leden maken we afspraken met hoogwaardige leveranciers. Zo profiteren zij van gratis producten en diensten, kortingen en extra service.

Exclusief voor leden

Bovendien geldt voor u als lid dat u:

• Op elke werkdag gratis een beroep mag doen op onze ledenconsulenten. Zij helpen u graag met uw vragen over wonen, zorg en welzijn. Onze ledenconsulenten kennen de weg in het hulp- en zorglandschap en weten precies bij wie u waarvoor terecht kunt.
  • Een gratis huisbezoek mag aanvragen. Onze ledenconsulent komt dan bij u thuis in alle vertrouwelijkheid praten over uw persoonlijke situatie.

Voor slechts € 20,50 per kalenderjaar

Een lidmaatschap van de ledenvereniging kost slechts € 20,50 per kalenderjaar. Iedereen die op uw huisadres woont, mag gebruik maken van hetzelfde lidmaatschap. Zo profiteert uw hele huishouden mee van onze gratis producten en diensten, kortingen en extra service.