Zindelijkheid

Vol zelfvertrouwen de wereld in
Plast je kind soms (nog) in bed, heeft hij of zij wel eens een ongelukje op een onhandige plek? We helpen je kind graag. Zo stapt je kleine met zelfvertrouwen door het leven.

Er zijn kinderen die met twee jaar al geen luiers meer dragen. Anderen doen er langer over, soms tot een jaar of vijf of ouder. Elk kind volgt zijn of haar tempo. Wil je een handje helpen? Bijvoorbeeld voor het moment dat je kind de overstap naar de basisschool maakt? Of omdat je graag wilt dat hij of zij ergens durft te logeren? Er zijn verschillende manieren waarop je je kind ondersteunt.

Ondergoed waar je je veilig in voelt

Het ondergoed van UnderWunder helpt om ongelukjes op te vangen. Prettig om bijvoorbeeld aan te hebben naar school. Het speciale ondergoed van UnderWunder is leverbaar vanaf maat 86/92.

Het incontinentie-ondergoed komt in vrolijke, mooie en stoere designs. Vanaf de buitenkant zijn de shorts,  slips en hipsters niet van normaal ondergoed te onderscheiden. Alle broekjes hebben een geheime absorptielaag, die probleemloos druppels en scheutjes urine opvangt. Het ondergoed is eenvoudig uitwasbaar en door de pasvorm en hoge kwaliteit erg comfortabel.

Leren om op tijd naar de wc te gaan

Gaat op tijd naar de wc gaan (nog) niet vanzelf? Er zijn handige hulpmiddelen. Een plashorloge zorgt bijvoorbeeld voor structuur en helpt plasongelukjes te voorkomen. Bedplassen los je op met plaswekkertraining.

Plashorloge

Vergeet je kind om naar de wc te gaan? Misschien omdat hij of zij te veel is afgeleid of niets wil missen van waar hij of zij op dat moment mee bezig is?  De speciale horloges van UnderWunder hebben de mogelijkheid afzonderlijke alarmmomenten per dag te programmeren. Afhankelijk van het type tot wel 12 tijdstippen per dag. Het alarm is een heel discreet trilalarm en bij sommige modellen kun je ook kiezen voor een geluidalarm.

Plaswekkertraining

Met de plaswekkertraining van Urifoon leert je kind om op tijd naar de wc te gaan. Zo rust hij of zij beter uit en is logeren leuk in plaats van spannend.

Je kind slaapt in een onderbroek met sensoren. Plast je kind, dan geven de sensoren een signaal aan de plaswekker zodat hij gewekt wordt om naar de wc te gaan. Door dit elke nacht te herhalen ontwikkelt je kind een wekreflex zodra hij een volle blaas heeft.

Oefenen met Juf Sas

UnderWunder biedt een pakket waar een goed passend en betrouwbaar horloge in zit om plasroutine te ontwikkelen. In het pakket vind je ook ondergoed. Eventuele plasongelukjes worden onzichtbaar opgevangen en Juf Sas legt op haar leuke eenvoudige manier uit hoe het allemaal werkt met de nieren, de blaas en het plassen. Voor kinderen die in de basis wel zindelijk zijn, maar af en toe plasongelukjes hebben is dit gewoon lekker voordelig.

Je voordeel als lid van de ledenvereniging

• 20% korting op jouw bestelling bij de webshop van UnderWunder
  • Kennismakingsaanbod: UnderWunder onderbroek voor maar € 14,95 (1 per adres). Zoek uit, vraag je kortingscode aan en bestel.
  • Geen verzendkosten
  • 50% korting op de plaswekkertraining:
    • Voor de normale slaper: Mickey startpakket € 69,95 (normaal € 139,85)
    • Voor de diepe slaper: Contessa startpakket € 87,45 (normaal € 174,85)
    • Voor de zeer diepe slaper: Contessa + trilelement startpakket € 102,45 (normaal € 204,85)