Jonge gezinnen

Zit je nog goed met je zorgverzekering?
Ben je zwanger of heb je kleine kinderen? De combinatie van een collectieve zorgverzekering en je lidmaatschap van Espria Ledenvereniging biedt je aanbod op maat. De vier zorgverzekeraars bieden verschillende manieren van ondersteuning:
  • 10% korting op de aanvullende zorgverzekeringen van Univé en Zilveren Kruis. Bij De Friesland ontvang je 8% korting en bij Menzis 5% korting. Dit geldt voor alle gezinsleden.
  • Tot 32 fysiotherapie behandelingen vergoed in de collectieve aanvullende pakketten.
  • (Deels) vergoeding van cursussen zoals EHBO en mindfulness.
  • Gratis lidmaatschap van Espria Ledenvereniging bij een aanvullende verzekering van Univé.
  • Een videogesprek met een mental coach.

Past jouw zorgverzekering nog bij je huidige situatie? Doe hier de Zorgvergelijker en ontdek welke verzekering het beste bij jou past

Ledenvoordeel speciaal voor je gezin

• Ruim 60% korting op extra uren kraamzorg via De Kraamvogel.
  • Gratis e-consult Nazorg Kraamzorg. Is de kraamverzorging afgelopen? En heb je nog wel vragen? Of wil je het bezoek aan het consultatiebureau voorbereiden? Een deskundige van Bby Zorg helpt je graag.
  • Hulp bij zindelijk worden: 50% korting op de Urifoon plaswekkertraining & 20% korting op Under Wunder kinderondergoed.
  • Zijn jullie na de gezinsuitbreiding goed verzekerd, thuis en onderweg? Je lidmaatschap geeft je korting op verschillende verzekeringen van Univé.
  • De jaren met jonge kinderen worden ook wel ‘tropenjaren’ genoemd. Een rijkdom die kleintjes, maar ontspanning is ook belangrijk. Samen of juist even alleen. Via onze Voordeelshop krijg je korting tot wel 70% op uitjes, restaurants of hotelovernachtingen. Of relax thuis met films en e-books.
  • Heb je een aanvullende collectieve verzekering bij Univé? Dan betaalt Univé je lidmaatschap á €22,50 terug. Op deze pagina lees je hoe dit werkt.
  • Kijk hier voor een overzicht van al het ledenvoordeel

Direct lid worden

Meld je aan als lid van Espria Ledenvereniging en profiteer met je hele gezin van een korting op je zorgverzekering. Hulp nodig? Onze ledenadviseurs staan voor je klaar.

Aanmelden voor een collectieve verzekering

Als lid van Espria Ledenvereniging kan je collectieve verzekeringen afsluiten. Je krijgt dan korting op je aanvullende zorgverzekeringen. Houd je lidnummer bij de hand. Ben je al (aanvullend) verzekerd bij Univé, Zilveren Kruis, De Friesland of Menzis maar zit je nog niet in ons collectief? Laat dan je korting op de aanvullende pakketten niet liggen en meld bij je verzekeraar dat je lid bent (houd je lidnummer bij de hand).

Meld je hier rechtstreeks aan bij Univé. Houd je lidnummer bij de hand. Je kunt ook langsgaan bij een van de winkels van Univé. Vind een Univé winkel bij jou in de buurt.

Overweeg je een andere zorgverzekering voor je gezin?

Meld je uiterlijk op 31 december 2023 af bij je huidige verzekeraar. Uiterlijk 31 januari 2024 moet je een nieuwe zorgverzekering voor 2024 afgesloten hebben.