Service aan huis

Huishoudelijke hulp, de klussendienst en zelfs de opticien. Ze bieden allemaal service aan huis. Voor als je het echt nodig hebt, maar ook voor je gemak. Als lid krijg je korting.

Service aan huis

Persoonlijke verzorging aan huis

De ledenvereniging biedt korting op persoonlijke verzorging aan huis. Laat de thuiskapper komen of kies nieuwe kleren uit met de kledingservice aan huis. Nieuwe bril nodig? De opticien meet thuis je ogen op en neemt een hele collectie monturen mee. Reparatie aan je bril nodig? Ook dat valt onder de service aan huis van de opticien. Ook de audicien komt naar je toe als je een hoortoestel nodig hebt.

Klussen in huis

Zie je op tegen klussen in huis of schoonmaken? Leden van de ledenvereniging krijgen korting op een huishoudelijke hulp en klussendienst. Een huishoudelijke hulp komt stofzuigen, dweilen, poetsen en de ramen lappen. De klussendienst bel je voor bijvoorbeeld het in elkaar zetten van meubels, repareren van een lekkende kraan of schoonmaken van je dakgoot.

Maaltijdservice

Lukt koken niet meer? Of heb je soms geen zin om te koken of geen tijd? De maaltijdservice van Vers aan tafel is een handige service aan huis. Je hebt ruime keuze uit gerechten. Bijvoorbeeld Hollandse pot of buitenlandse gerechten. Een voorgerecht en toetje horen er ook bij. De maaltijden komen als diepvriesmaaltijden naar je toe. Volg je een speciaal dieet? Of heb je moeite met kauwen en slikken? Er zijn speciale maaltijden voor je. Als lid van de ledenvereniging krijg je korting. Je bestelt de maaltijden via de post, telefoon of computer.