Mobiele alarmering

Binnen en buiten alarm slaan. Vanaf 2018 verkrijgbaar. Met ledenvoordeel
Lachende oudere vrouw met rollator wandelt op landweg

Meer weten? Bel de ledenconsulent

Gaat u er graag op uit voor een wandeling of boodschap, maar durft u niet zo goed omdat u zich onveilig voelt? Dan is mobiele alarmering de oplossing voor u: een draagbaar alarmapparaat waarmee u alarm kunt slaan als er iets aan de hand is. Waar u ook bent: in huis, op straat, op de camping... Vanaf 2018 verkrijgbaar, bestel nu.

Hoe werkt mobiele alarmering?

Als gebruiker van mobiele alarmering draagt u een klein alarmapparaat om de hals. Als er iets met u aan de hand is, slaat u met dit apparaatje alarm. Daarna kunt u via dit apparaatje spreken, net als via een mobiele telefoon. Ook bepaalt het apparaatje uw positie. Uw naaste of de alarmcentrale kan op de gekoppelde app of website zien waar u bent.

Dit filmpje legt het in een minuutje uit:

Mobiele alarmering:

• Geeft u als gebruiker alle bewegingsvrijheid: u kunt gaan en staan waar u wilt. Doen wat u leuk vindt. Niet alleen in uw eigen huis maar ook daarbuiten. Terwijl u het veilige gevoel heeft dat er snel hulp is als er iets met u aan de hand is. Waar in Nederland u ook bent.
  • Geeft u als mantelzorger een gerust gevoel: u houdt op afstand een oogje in het zeil. U wordt minder belast en heeft minder stress.
  • Is eenvoudig in gebruik te nemen: geen installatie nodig.
  • Is maandelijks opzegbaar.

Abonnementen

• Abonnement zonder alarmcentrale: uw alarmoproep gaat naar uw naaste of mantelzorger. Deze kunt u zelf instellen.
  • Abonnement met alarmcentrale: uw alarmoproep gaat naar een alarmcentrale. Deze is 24 uur per dag bereikbaar.

Uw voordeel als lid

• Abonnement zonder alarmcentrale: € 12,45 per maand (normaal € 14,95)
  • Abonnement met alarmcentrale: € 17,45 per maand (normaal € 19,95)
  • 50% korting op draagbaar alarmapparaat: € 62,45