EHBO bij Volwassenen (met AED) Herhaling

Fris in 7 uur uw kennis EHBO bij Volwassenen op. Speciale actie: 1 gratis cursus per lidmaatschap
De instructeur laat de deelnemers van de cursus EHBO met AED zien hoe je reanimeert op een pop.

Gelukkig hoeft u niet elke dag uw EHBO-kennis te gebruiken, maar daardoor zakt uw kennis met de tijd wel weg. Herhaal daarom elk jaar de EHBO-cursus zodat u altijd goed kunt handelen. Ook uw certificaat blijft zo altijd geldig. Volg de cursus EHBO bij Volwassenen (met AED) Herhaling. De cursus wordt gegeven door Livis, gecertificeerd EHBO-partner. Uw ledenvoordeel: u krijgt 1 gratis cursus op uw lidmaatschap. Voor andere leden binnen uw lidmaatschap betaalt u slechts € 42,50 (normaal € 84,95).

Opbouw cursus

De cursus EHBO bij Volwassenen (met AED) Herhaling bestaat uit online theorielessen en één praktijkles. De theorie volgt u online thuis, wanneer het u uitkomt. Daarna volgt u één praktijkles bij u in de buurt.

Theorielessen online

De theorie bestaat uit verschillende hoofdstukken, die worden voorgelezen. Filmpjes en foto's geven daar uitleg bij. Elk hoofdstuk eindigt met een interactieve oefening. Gemiddeld besteedt u 3 uur aan de theorielessen. Dit deel sluit u binnen 30 dagen af met een eindtoets.

LET OP Doet u mee met de speciale actie (1 gratis cursus per lidmaatschap)? Volg de theorielessen dan nog in 2017!

Praktijksessie in de buurt

Als u geslaagd bent voor het theorie-examen, kunt u zich binnen 3 maanden opgeven voor de praktijksessie. In een les van 4 uur oefent u samen met andere cursisten de belangrijkste EHBO-handelingen, zoals reanimeren, verband aanleggen en wat te doen bij verstikking of een ernstige bloeding.

Meerdere keren per jaar kunt u een praktijksessie volgen op meer dan 200 plaatsen in Nederland, dus ook bij u in de buurt. Op de website van Livis leest u waar en wanneer de praktijksessies worden gehouden.

LET OP Doet u mee met de speciale actie (1 gratis cursus per lidmaatschap)? Volg de praktijksessie dan nog in 2017!

De cursus EHBO bij Volwassenen (met AED) Herhaling:

• Is leuk, gebruiksvriendelijk en doet u thuis wanneer het u uitkomt.
  • Bestaat uit filmpjes, oefeningen en een eindtoets.
  • Herhaalt de belangrijkste EHBO-handelingen, zoals reanimeren en wat te doen bij ernstige bloedingen
  • Leert u werken met een AED (defibrillator).
  • Voorkomt dat uw certificaat verloopt.

Uw voordeel als lid

Als lid krijgt u 1 gratis cursus op uw lidmaatschap. Voor andere leden binnen uw lidmaatschap betaalt u slechts € 42,50 (normaal € 84,95).

Heeft u een aanvullende zorgverzekering? Mogelijk vergoedt uw verzekeraar de kosten van de cursus. Op de website van Livis vindt u een overzicht van vergoedingen per verzekeraar.

• U bent lid van de ledenvereniging. Nog geen lid? Meld u nu aan als lid!
  • U heeft eerder de cursus EHBO bij Volwassenen via Livis gevolgd.
  • Uw certificaat is nog geldig. Is het verlopen? Volg dan opnieuw de cursus EHBO bij Volwassenen (met AED).
  • U kunt zich tot en met 5 november 2017 aanmelden voor de gratis cursus.
  • U rondt de gratis cursus (theorielessen en praktijksessie) in 2017 af.

Meer over