EHBO bij Volwassenen (met AED)

Leer letsels behandelen en reanimeren met AED. Speciale actie: 1 gratis cursus per lidmaatschap
Twee mensen oefenen het reanimeren en het gebruik van de AED oefenen op een pop in een cursus EHBO.

Wat kunt u het beste doen als iemand een wespensteek heeft, flauwvalt of een hartstilstand heeft? Leer de juiste hulp te bieden. Volg de cursus EHBO bij Volwassenen (met AED). De cursus wordt gegeven door Livis, gecertificeerd EHBO-partner. Uw ledenvoordeel: u krijgt 1 gratis cursus op uw lidmaatschap. Voor andere leden binnen uw lidmaatschap betaalt u slechts € 45,- (normaal € 89,95).

Opbouw cursus

De cursus EHBO bij Volwassenen (met AED) bestaat uit een theoretisch en een praktisch deel. De theorie volgt u online thuis, wanneer het u uitkomt. Daarna volgt u één praktijksessie bij u in de buurt.

Theorielessen online

De theorie bestaat uit verschillende hoofdstukken, die worden voorgelezen. Filmpjes en foto's geven daar uitleg bij. Elk hoofdstuk eindigt met een interactieve oefening. Gemiddeld besteedt u 4 uur aan de theorielessen. Dit deel sluit u binnen 30 dagen af met een eindtoets.

LET OP Doet u mee met de speciale actie (1 gratis cursus per lidmaatschap)? Volg de theorielessen dan nog in 2017!

Praktijksessie in de buurt

Als u geslaagd bent voor het theorie-examen, kunt u zich binnen 3 maanden opgeven voor de praktijksessie. In een les van 4 uur oefent u samen met andere cursisten de belangrijkste EHBO-handelingen, zoals reanimatie, verband aanleggen en wat te doen bij verstikking of een ernstige bloedingen. Ook oefent u met een AED (defibrillator).

Meerdere keren per jaar kunt u een praktijksessie volgen op meer dan 200 plaatsen in Nederland, dus ook bij u in de buurt. Op de website van Livis leest u waar en wanneer de praktijksessies worden gehouden.

LET OP Doet u mee met de speciale actie (1 gratis cursus per lidmaatschap)? Volg de praktijksessie dan nog in 2017!

Certificaat Rode Kruis

Als u bent geslaagd, ontvangt u een digitaal certificaat van het Nederlandse Rode Kruis.

De cursus EHBO bij Volwassenen (met AED):

• Is leuk, gebruiksvriendelijk en doet u thuis wanneer het u uitkomt.
    • Bestaat uit filmpjes, oefeningen en een eindtoets.
    • Behandelt de meest voorkomende letsels in en om het huis.
    • Leert u werken met een AED (defibrillator).
    • Geeft recht op een digitaal certificaat van het Nederlandse Rode Kruis.
    • Geeft recht op volgen van de herhalingscursus.

Uw voordeel als lid

Als lid krijgt u 1 gratis cursus op uw lidmaatschap. Voor andere leden binnen uw lidmaatschap betaalt u slechts € 45,- (normaal € 89,95).

Heeft u een aanvullende zorgverzekering? Mogelijk vergoedt uw verzekeraar de kosten van de cursus. Op de website van Livis vindt u een overzicht van vergoedingen per verzekeraar.

• U bent lid van de ledenvereniging. Nog geen lid? Meld u nu aan als lid!
    • U kunt zich tot en met 5 november 2017 aanmelden voor de gratis cursus.
    • U rondt de gratis cursus (theorielessen en praktijksessie) in 2017 af.

Meer over