Start hier de activatie van je zorghulp-pas

In een paar stappen naar ledenvoordeel en toegang tot het zorghulp-platform.
De zorghulp-pas biedt dezelfde voordelen als de pas die je van ons gewend bent. Maar door de pas te activeren krijg je er extra mogelijkheden bij.

3 in 1. Eén account met drie functies

Door het checken van het account wat je al hebt, of door het aanmaken van een account -
als je die niet hebt - wordt op een eenvoudige manier:

1) Je zorghulp-pas geactiveerd.
2) Je login geactiveerd voor je activiteiten op de website van Espria Ledenvereniging.
3) Je account geactiveerd voor het zorghulp-platform. Je kunt dan eventueel
gebruikmaken van hulp in je buurt of hulp aanbieden.

Meest gestelde vragen over je pasactivatie

Het lukt niet om de pas te activeren
Controleer eerst je gegevens. Het kan zijn dat in ons systeem een ander telefoonnummer of e-mailadres staat. Dit kan je controleren door rechts bovenin in te loggen via Mijn account. Je kan hier ook je gegevens wijzigen, als dat nodig is. Wacht dan wel ongeveer 10 minuten voordat je een nieuwe poging tot activatie doet.

Voor het activeren van de pas is een 06-nummer noodzakelijk.

Hoe activeer ik mijn website-account?
Misschien heb je al wel een website-account. Rechts bovenin op Mijn account kan je inloggen. Weet je je wachtwoord niet meer? Kies dan voor Wachtwoord vergeten. Je kan dan een nieuw wachtwoord aanmaken.

Mijn gegevens kloppen, maar activatie lukt niet
Als bij Espria Ledenvereniging je juiste telefoonnummer (dit moet een 06-nummer zijn) en e-mailadres bekend is moet de activatie in principe lukken. Let erop dat je de juiste verificatiecode gebruikt. Gebruik altijd de nieuwste code.

Ik krijg de melding dat mijn gegevens ontbreken
Het is mogelijk dat je e-mailadres en/of 06-nummer niet bij ons bekend is. Deze gegevens zijn nodig voor de activatie van je zorghulp-pas. Heb je een website-account, dan kan je daarin deze gegevens aanpassen/toevoegen.

Is pasactivatie verplicht?
Nee, het is niet verplicht om je pas te activeren. We adviseren je om dit wel te doen om zo te profiteren van veel meer mogelijkheden. Zoals onder andere het zorghulp-platform.

Wat is het zorghulp-platform?
Op het zorghulp-platform stel je eenvoudig je vraag aan leden in je buurt. Als je hulp nodig hebt of iets wilt lenen. Elke vraag kan gesteld worden. Vervolgens stuurt het platform een berichtje naar vijf willekeurige leden die in je buurt wonen en graag willen helpen. Iemand die je kan helpen reageert op het bericht. Je kan ook zelf je hulp aanbieden. Zo kunnen jullie samen een afspraak maken.

Wil jij juist hulp bieden? Dan kan dit uiteraard ook. Het is ook mogelijk om een hulpaanbod op het platform te plaatsen.

Hoe werkt het zorghulp-platform?
Op ledenvereniging.nl/platform vind je een filmpje over het zorghulp-platform en wat je ermee kunt.

Vragen
Kom je er niet uit of heb je nog vragen? Je kunt ons altijd bellen op 088 383 20 00 of stuur een chat (rechts onderin op deze pagina).