Gezonde leefstijl

Krijg meer inzicht hoe gezond jij leeft
Wil jij je leefstijl verbeteren? We geven verschillende tips hoe je dat kunt doen. Bijvoorbeeld door meer te bewegen, gezonder te eten en meer rust en minder stress toe te laten. En je krijgt korting op een bloeddrukmeter en een slimme weegschaal om zelf je gezondheid te meten.

Zelf je gezondheid meten

Houd zelf in de gaten hoe het met je gezondheid gaat. Zo weet je wanneer je moet bijsturen. Als lid krijg je korting op hulpmiddelen die je hierbij helpen. Zoals een bloeddrukmeter en slimme weegschaal.

Bloeddrukmeter iHealth Track

Deze digitale bloeddrukmeter sluit je via een app aan op je telefoon of tablet. Met de manchet om je bovenarm meet je eenvoudig je bloeddruk. Licht het scherm groen op, dan is je bloeddruk goed. Bij een rood scherm is er een probleem met je bloeddruk. Prijs: € 39,99. Leden ontvangen 25% korting.

Slimme weegschaal

Naast je gewicht en BMI meet de iHealth Fit nog veel meer, zodat je een nog beter inzicht in je gezondheid krijgt. Denk aan vochtpercentage, lichaamsvetpercentage, spiermassa en botmassa. Je kunt deze slimme weegschaal via bluetooth koppelen aan een gratis app, waarin  je handige grafieken kunt bijhouden. Prijs: € 59,99. Leden ontvangen 10% korting.

Bestellen

Ga om deze en andere hulpmiddelen te bestellen naar de webshop van Medipoint of een Medipoint winkel bij jou in de buurt. Of bel Medipoint: 088 - 10 20 100. Medipoint heeft meer slimme producten om zelf je gezondheid in de gaten te houden. Leden krijgen bij Medipoint tot wel 25% korting.

Tips voor een gezonde leefstijl

De ledenvereniging biedt jou veel informatie over gezond leven, bewegen, eten en drinken. Zo informeren we je over gezonde voeding, hoe je meer rust en minder stress hebt en hoe je hartklachten herkent.