Hulp bij internetten

We helpen je graag op weg
Moet je een account aanmaken op internet, maar je weet niet hoe? Wil je videobellen met de kleinkinderen maar krijg je het beeld niet aan de praat? Of loop je op een andere manier vast op internet? Bel de ledenvereniging. Dan krijg je direct een ledenadviseur aan de telefoon. Die helpt je op weg. Samen komen we verder, ook op internet.

Zo helpt de ledenadviseur je bij internetten

• Telefoon
    Meestal kan de ledenadviseur je aan de telefoon verder helpen. Door je stap voor stap uit te leggen wat je moet doen. Zodat jij verder kunt internetten.
  • Service aan huis
    Kom je er aan de telefoon niet helemaal uit? Dan brengt de ledenadviseur jou in contact met iemand bij jou in de buurt die je verder kan helpen. Een vrijwilliger van wehelpen.nl bijvoorbeeld. Of een slimme student van Jow!

Laat hier een bericht achter, dan nemen we contact met je op.

Formulier
Mijn gegevens
Ik ben lid van de ledenvereniging: