Fitavie

Fit en vitaal blijven met slimme app
Man en vrouw lachend op het strand
Fit en vitaal blijven? Goed idee! Een goede conditie is goed voor uw gezondheid. Lichamelijk en mentaal. De slimme app Fitavie helpt u om elke dag te bewegen, op een leuke manier. Uw ledenvoordeel: 50% korting op een jaarabonnement

Zo werkt Fitavie

Fitavie is de coach die u elke dag helpt bij bewegen. Een app die u helpt om uw dagelijkse activiteiten te blijven doen.
Met Fitavie doet u elke dag leuke oefeningen. Die kunt u alleen doen, maar ook samen. En altijd gericht op u: vertel Fitavie wat u belangrijk vindt om elke dag te doen en te blijven doen. En wat u goed kunt en wat minder goed lukt. Dan maakt Fitavie een uitdagend en leuk week- of maandprogramma, helemaal voor u!

Meer dan 100 oefeningen

Fitavie welkomstpaginaIn Fitavie staan meer dan 100 oefeningen en ruim 160 variaties. Van licht tot intensief. De oefeningen zijn gericht op balans, kracht, uithoudingsvermogen, flexibiliteit, maar ook op fijne motoriek.

Handige app

Fitavie is logisch: u ziet alles op een eenvoudig en leesbaar scherm. U kunt in een handomdraai aan de slag. Zonder uitgebreid te bestuderen hoe alles werkt.
Fitavie is slim: hoe vaker u de app gebruikt, hoe meer u de voordelen ervan merkt. Door uw reacties op de oefeningen leert Fitavie u steeds beter kennen. Daardoor kan de app u steeds beter bedienen en adviseren.

Fitavie

• Handige, logische en slimme app
  • Elke dag leuke oefeningen
  • Helemaal op u afgestemd
  • Meer dan 100 oefeningen
  • Voor smartphone en tablet

Kijk op de website van Fitavie

LET OP Fitavie bestellen met 50% ledenkorting? Hieronder leest u hoe u dat doet.

Body

Zo bestelt u Fitavie met 50% ledenkorting

1. Klik hieronder op Inloggen
  2. Klik op de knop Bestellen die dan verschijnt