EHBO bij volwassenen (met AED)

Leer letsels behandelen en reanimeren met AED. Uw ledenvoordeel: 50% korting op de cursusprijs
Twee mensen oefenen het reanimeren en het gebruik van de AED oefenen op een pop in een cursus EHBO.
Wat kunt u het beste doen als iemand een wespensteek heeft, flauwvalt of een hartstilstand heeft? Leer de juiste hulp te bieden. Volg de cursus EHBO bij volwassenen (met AED). De cursus wordt gegeven door Livis, gecertificeerd EHBO-partner. Uw voordeel als lid: u betaalt slechts € 49,95 (normaal € 99,95), inclusief Livis-certificaat. Plus: gratis de online cursus Eerste hulp aan sporters (normaal € 14,95)

Opbouw cursus

De cursus EHBO bij volwassenen (met AED) bestaat uit een theoretisch en een praktisch deel. De theorie volgt u online thuis, wanneer het u uitkomt. Daarna volgt u één praktijksessie bij u in de buurt.

Online theorie

De theorie bestaat uit verschillende hoofdstukken, die worden voorgelezen. Filmpjes en foto's geven daar uitleg bij. Elk hoofdstuk eindigt met een interactieve oefening. Gemiddeld besteedt u 4 uur aan de theorielessen. Dit deel sluit u binnen 30 dagen af met een eindtoets.

Praktijksessie in de buurt

Als u geslaagd bent voor de eindtoets, kunt u zich binnen 3 maanden opgeven voor de praktijksessie. In een les van 4 uur oefent u samen met andere cursisten de belangrijkste EHBO-handelingen, zoals reanimatie, verband aanleggen en wat te doen bij verstikking of een ernstige bloedingen. Ook oefent u met een AED (defibrillator).

Meerdere keren per jaar kunt u een praktijksessie volgen op meer dan 200 plaatsen in Nederland, dus ook bij u in de buurt. Op de website van Livis vindt u waar en wanneer de praktijksessies worden gehouden.

Certificaat Livis

Geslaagd? Dan ontvangt u een digitaal certificaat van Livis voor ouders en verzorgers.

Certificaat Oranje Kruis

U kunt er ook voor kiezen om een certificaat van het Oranje Kruis te ontvangen. Hiervoor betaalt u € 10,- extra.

• Het Oranje Kruis-certificaat is geschikt voor mensen die een erkend certificaat nodig hebben. Dit zijn bijvoorbeeld gastouders, kraamverzorgenden of pedagogische medewerkers.
    • Het Oranje Kruis waarborgt de kwaliteit van onze opleidingen door onafhankelijke toetsing. Certificering van Het Oranje Kruis voldoet volledig aan de gestelde wettelijke eisen vanuit de Wet IKK en staat genoemd op de referentielijst met erkende certificaten.

De cursus EHBO bij volwassenen (met AED):

• Is leuk, gebruiksvriendelijk en doet u thuis wanneer het u uitkomt.
    • Bestaat uit filmpjes, oefeningen en een eindtoets.
    • Behandelt de meest voorkomende letsels in en om het huis.
    • Leert u werken met een AED (defibrillator).
    • Geeft recht op een digitaal certificaat van Livis.
    • Geeft recht op volgen van de herhalingscursus.

Extra ledenvoordeel: gratis de online cursus Eerste hulp aan sporters (normaal € 14,95)

Body

1. Log in
    2. Kies uw cursus en meld u aan

Uw voordeel als lid

• Als lid krijgt u 50% korting op de cursusprijs. U betaalt slechts € 49,95 (normaal € 99,95), inclusief Livis-certificaat en de online cursus Eerste hulp aan sporters (normaal € 14,95).
    • Voor het certificaat van het Oranje Kruis betaalt u € 10,- extra. In totaal betaalt u dan slechts € 59,95 (normaal € 109,95), inclusief Oranje Kruis-certificaat en de online cursus Eerste hulp aan sporters (normaal € 14,95).
    • Heeft u een aanvullende zorgverzekering? Mogelijk vergoedt uw verzekeraar de kosten van de cursus. Op de website van Livis vindt u een overzicht van vergoedingen per verzekeraar.

Voorwaarden

• U bent lid van de ledenvereniging. Voor € 20,50 per jaar bent u al lid. Lid worden

Meer over