TimeSteps

Handige app voor mensen met dementie en welzijn van mantelzorgers
Heb je dementie? Ben je mantelzorger, familie of vriend van iemand met dementie? TimeSteps is een app voor zowel de mantelzorgers als de persoon met dementie. De app zorgt voor een beter begrip van tijd en verbeterde dagstructuur. Je kunt mantelzorg verdelen met familie en vrienden, zodat je het niet meer allemaal alléén hoeft te doen.

Zo werkt de TimeSteps App

De TimeSteps App geeft mensen met dementie een beter begrip van tijd en een verbeterd dagritme. De klok en agenda op het beginscherm van de mobiele telefoon is speciaal ontworpen voor mensen met dementie. De agenda kan hardop tegen je praten.

Mantelzorgers, familie en zorgverleners verdelen en plannen gemakkelijk alle hulp en zorg rondom de persoon met dementie. Met de gedeelde agenda en gedeelde takenlijst hebben alle mantelzorgers nu overzicht over wat er moet gebeuren.

Maak als lid 6 maanden gratis gebruik van de TimeSteps App

Een abonnement kost € 8,50 per maand. Hiermee kun je onbeperkt teamleden uitnodigen en meerdere apparaten (devices) van de persoon met dementie koppelen. Als lid krijg je de eerste zes maanden abonnement gratis. Wat moet je doen:

1. Maak hier een account aan. Gebruik je lidnummer.
  2. Download de TimeSteps App in de App store of Play Store op de telefoon of tablet van de persoon die je ondersteunt.
  3. Download zelf ook de TimeSteps App. Als mantelzorger kun je TimeSteps gebruiken via de app én via de computer.

Heb je dementie?

TimeSteps App: meer tijdsbesef en dagritme

Apparaat (device)

• Op smartphone en tablet.

Klok

• Tijd en moment uitgeschreven in woorden.
  • Tik op de klok om de tijd uit te laten spreken.

Agenda

• Speciaal ontwikkelt voor mensen met dementie.
  • Foto's bij afspraken.
  • Hardop uitgesproken herinneringen voor afspraken.
  • Zelf afspraken aanmaken (functie ook uit te schakelen).

Ben je mantelzorger, familie of vriend van iemand met dementie?

De TimeSteps App: altijd een actueel overzicht voor alle betrokkenen

TimeSteps App

• Voor mantelzorgers, familie, vrienden en zorgverleners.
  • Voor telefoon, tablet en computer.
  • Normaal € 8,50 per maand
  • Koppel de telefoon of tablet van de persoon voor wie je zorgt en beheer zijn/haar agenda samen.

Agenda

• Eén agenda om de zorg te delen en coördineren met familie, vrienden, vrijwilligers en zorgprofessionals.
  • To-do's aanmaken, verdelen en inplannen.
  • Onbeperkt aantal gebruikers toevoegen.

Ledenvoordeel

Espria Ledenvereniging maakt het voor haar leden mogelijk zes maanden lang gratis gebruik te maken van de TimeSteps App. Het normale abonnementstarief is € 8,50 per maand.

Meld je aan via onderstaande knop. Hou je lidnummer bij de hand. Op de aanmeldpagina heb je je lidnummer nodig om gebruik te maken van het ledenvoordeel.

Start 6 maanden gratis

Let op: maximaal 1.000 leden maken gebruik van dit aanbod.

Geen lid, maar gebruik maken van het aanbod?

Voor € 22,50 per jaar ben je al lid. Iedereen die op je huisadres woont, mag gebruikmaken van hetzelfde lidmaatschap.

Algemene vragen