Zorgverzekering 2024

Alle informatie over onze collectieve zorgverzekeringen
Als je regelmatig gebruikmaakt van de zorg is het kiezen van de juiste zorgverzekering belangrijk. Espria Ledenvereniging heeft met vier zorgverzekeraars afspraken gemaakt. Als lid krijg je korting op je aanvullende verzekering en profiteer je van extra afspraken.

Zit jij nog goed met je zorgverzekering? Doe de Zorgvergelijker en ontdek welke zorgverzekering het beste bij jouw past.

Zorgvergelijker

Kies de juiste zorgverzekering

Korting bij 4 collectieven

Bekijk de kortingen

Vergoedingencheck

Kijk wat je vergoed krijgt

Collectieve zorgverzekering: zo werkt het

Een collectieve zorgverzekering sluit je af met een groot aantal mensen. Bijvoorbeeld via je werk, sportvereniging, beroepsvereniging of ledenvereniging. Met een collectieve verzekering krijg je korting op je premie aanvullende verzekeringen. De extra vergoedingen zijn gericht op je persoonlijke situatie. Heb je een partner en/of kinderen? Zij krijgen ook collectieve korting.

Voordeel op maat voor elke levensfase

De combinatie van je lidmaatschap en een collectieve zorgverzekering biedt je voordeel, wat je situatie ook is:

Hulp nodig bij je collectieve zorgverzekering?

Als lid ontvang je korting op je aanvullende zorgverzekering bij Univé, Zilveren Kruis, De Friesland en Menzis. Wil jij meer weten over je collectieve zorgverzekering via de Ledenvereniging? Stel je vraag aan onze ledenadviseur. Bellen kan ook: 088 - 383 20 00. We geven je graag uitleg over de voordelen en de extra vergoedingen.

Je bent lid van Espria Ledenvereniging. Voor € 22,50 per jaar ben je al lid!

Voorwaarden Univé zorgverzekering

Voorwaarden De Friesland zorgverzekering