Eerste hulp aan sporters (online)

Online cursus over behandeling van sportblessures. Uw ledenvoordeel: 50% korting op de cursusprijs
Leer sportblessures behandelen. Wat kunt u zelf doen als u een blessure oploopt? En wanneer heeft u medische hulp nodig? U leert het allemaal op de online cursus Eerste hulp aan sporters. Uw voordeel als lid: u betaalt slechts € 11,- (normaal € 22,-).

Opbouw cursus

De cursus Eerste hulp aan sporters is een online cursus van ongeveer 2 uur. U leert onder andere over:

• Eerste hulp bij sportongevallen
  • Kleinere letsels zoals blaren en schaafwonden
  • Ernstige blessures zoals kneuzingen en botbreuken
  • Ontstaan sportblessures
  • Wondverzorging

Beginnen wanneer het u uitkomt

U volgt de cursus online bij Livis, de grootste landelijke aanbieder van praktijktrainingen. U kunt op elk moment beginnen, wanneer het u uitkomt. Gewoon thuis, op uw eigen computer of tablet, in uw eigen tempo. U sluit de cursus af met een online eindtoets.

Voor sporters

Als sporter loopt u kans op blessures. Handig om te weten welke blessures u zelf kunt behandelen en waarmee u naar de huisarts, fysiotherapeut of spoedeisende hulp moet.

De online cursus Eerste hulp aan sporters:

• Volledig online, geen praktijksessie
  • Beginnen wanneer het u uitkomt
  • In uw eigen tempo
  • Adviezen van experts
  • Overzichtelijk en praktisch toepasbaar
  • Online toets

Volg de cursus EHBO bij volwassenen (met AED) en u krijgt de online cursus Eerste hulp aan sporters er gratis bij!

1. Log in
  2. Meld u aan

Inloggen

Uw voordeel als lid

• 50% korting op de cursusprijs. U betaalt slechts € 11,- (normaal € 22,-).

Voorwaarden

• U bent lid van de ledenvereniging. Voor € 22,50 per jaar bent u al lid. Lid worden