Sleutelkluis

Veilig kastje voor de sleutel voor je hulp
Ben je afhankelijk van thuiszorg, huishoudelijke hulp of een ander soort hulp aan huis? Kun je zelf niet zo gemakkelijk de deur opendoen? Dan is een sleutelkluis de ideale oplossing. Dat is een veilig kastje waarin je de sleutel voor je hulp bewaart.

Puck sleutelkluis

• Voor iedereen en overal
  • Gepatenteerde code-verdwijn-techniek met 10.000 codecombinaties
  • Te slim en te sterk voor inbrekers
  • SKG** goedgekeurd en voldoet aan de eisen van het Keurmerk Veilig Wonen van de politie

Keyguard sleutelkluis

• Geschikt voor het delen van sleutels in de thuiszorg en mantelzorg
  • 4.000 codecombinaties
  • Voldoet aan de norm zwaar inbraak werend volgens de norm LPS1175
  • Sold Secure Bronze gecertficeerd (Europees keurmerk)

Gemak én veiligheid

De Puck sleutelkluis biedt groot gemak. De hulp kan gemakkelijk binnenkomen. Maar het is te sterk en te slim voor inbrekers: door zeer stevig materiaal en geavanceerde veiligheidstechnieken is het kastje niet te kraken. De Puck sleutelkluis is SKG** goedgekeurd en voldoet aan de eisen van het Keurmerk Veilig Wonen van de politie.

Heb je al een certificaat van het Keurmerk Veilig Wonen? Koop dan een kluis die voldoet aan de eisen van het Keurmerk. Anders vervalt je certificaat. Je verzekeraar keert dan mogelijk niet uit bij inbraak.

Ledenvoordeel

• Sleutelkastje Puck keysafe € 175,- (normaal € 195,-)
  • Keygard sleutelkluis € 99,- (normaal € 119,-)
  • Installatie € 69,- (normaal € 89,-), inclusief bezorging
  • Spoedinstallatie € 115,85 (normaal € 133,50)

Bestel je de sleutelkluis tegelijk met Persoonsalarm? Dan komt een monteur alles in één keer monteren en betaal je maar € 103,50 (normaal € 133,50)! Bij een spoedinstallatie zijn de kosten €158,38.

• Je bent lid van Espria Ledenvereniging.  Voor € 22,50 per jaar ben je al lid!
  • Maximaal 1 sleutelkluis met korting per huishouden

Sleutelkluis bestellen

Wil je een sleutelkluis bestellen? Klik op onderstaande knop en vul het bestelformulier in. We vragen je in dit online bestelformulier ook om een machtiging voor het afschrijven van de kosten. Als je ons direct machtigt kunnen we de sleutelkluis sneller bij je plaatsen dan wanneer we een aanvraagformulier met machtiging per post naar je sturen.

Sleutelkluis bestellen

Of bel de ledenadviseur voor advies, 088 - 383 20 00.