Persoonlijke verzorging aan huis

De kapper, pedicure, opticien en audicien komen bij je thuis. Persoonlijke verzorging aan huis was nog nooit zo gemakkelijk. Bekijk de mogelijkheden.

Persoonlijke verzorging aan huis: makkelijk en prettig

Maaltijd aan huis

Geen tijd om zelf te koken? Of lukt het niet meer? Een maaltijdservice is een handige oplossing. Je kiest uit 130 gerechten. De maaltijden komen als diepvriesmaaltijden bij je thuis. Je eet ze wanneer jij er zin in hebt. Speciaal dieet of moeite met kauwen of slikken? Er zijn speciale maaltijden voor je. Leden van de ledenvereniging krijgen korting op de maaltijdservice.

Kapper aan huis

Heb je kleine kinderen? Of lukt het niet om naar de kapper te gaan? Een kapper aan huis is de oplossing. Als lid van de ledenvereniging krijg je korting op de kapper aan huis.

Opticien aan huis

De opticien aan huis meet thuis je ogen op en neemt een grote collectie monturen mee. Binnen drie weken is je nieuwe bril klaar. De opticien aan huis is gratis voor leden. En je krijgt 20% korting op monturen.

Audicien aan huis

Wil je een hoortoestel? De audicien komt bij je thuis. Dit is gratis voor leden. De audicien meet je gehoor. Kies uit hoortoestellen van de bekendste merken. Je probeert je hoortoestel 60 dagen uit.

Thuispedicure

Voetklachten? De pedicure komt langs voor verzorging. Een gediplomeerde pedicure helpt je thuis van je klachten af. Leden krijgen 10% korting op een thuispedicure.

Kledingservice aan huis

Er altijd goed uitzien, ook als zelf winkelen niet meer lukt? De kledingservice komt twee keer per jaar langs met de nieuwe collectie. Je krijgt advies en past alles in je eigen tempo. Als lid krijg je 10% korting op alle kleding.