Kraamzorgarrangement

Krijg tot 12 uur extra ondersteuning van kraamverzorgenden
De kraamtijd is een nieuwe en spannende periode waarin veel verandert. Gelukkig helpt de kraamverzorgende jou, je partner en je kindje de eerste dagen na de geboorte op weg. Wil of heb je meer hulp nodig tijdens de kraamtijd? Als lid van Espria Ledenvereniging kun je gebruikmaken van 12 uur extra ondersteuning van een kraamverzorgende.
  • Minimaal 4 tot maximaal 12 uur extra kraamzorg van De Kraamvogel*
  • Maximaal drie dagdelen van elk vier uur
  • Vanaf de eerste dag van je zwangerschap tot zes weken na de bevalling
  • Voor een eigen bijdrage van € 25 per uur

*De extra uren ondersteuning van een kraamverzorgende zijn afhankelijk van de capaciteit van de Kraamvogel.

Meer voordelen tijdens je zwangerschap

Bij Espria Ledenvereniging krijg je vele voordelen tijdens je zwangerschap:

Handige artikelen

Wij maken er graag samen met jou 9 fijne en zorgeloze maanden van! Ga voor een goede voorbereiding met onze handige zwangerschapsartikelen over fit blijven, kraamzorg, borstvoeding en meer. Of bekijk in ‘Expert aan het woord’ video’s met tips & tricks van kraamverzorgster Geraldine.

Checklist zwangerschap van week tot week

Echo’s bezoeken, kraamzorg regelen, je zorgverzekeraar op de hoogte brengen. Met deze checklist heb je een handig overzicht wanneer je wat moet regelen.

echo

Ledenvoordeel

€ 25,- per uur (normaal € 63,25)

Voorwaarden

• Je bent lid van de ledenvereniging. Voor € 22,50 per jaar ben je al lid.
  • Je krijgt maximaal 12 uur kraamzorg bovenop de standaard kraamzorguren.
  • Maximaal drie dagdelen van elk vier uur.
  • Let op: het kraamzorgarrangement kan alleen telefonisch via de Ledenvereniging aangevraagd worden!

Vraag eenvoudig en snel het kraamzorgarrangement aan