Huisbezoek Ledenconsulent

De ledenconsulent komt bij u thuis als u een steuntje in de rug nodig heeft en als telefonisch contact onvoldoende zekerheid of duidelijkheid biedt.
Oudere mevrouw kijkt mee op iPad ledenconsulent

Voor al uw vragen op het gebied van welzijn, wonen en zorg neemt u contact op met onze ledenconsulenten. Zij staan u graag te woord. Heeft u behoefte aan ondersteuning bij de zorg voor uw partner? Wilt u weten hoe u uw huis veiliger maakt? Stel de ledenconsulent uw vraag. Indien nodig regelen ze voor u dat er (extra) zorg of praktische ondersteuning. Denk aan het regelen van vervoer, iemand die met u mee kan naar de winkel of het ziekenhuis of ondersteuning bij het aanvragen van huishoudelijke hulp.

Huisbezoek

Onze ledenconsulenten komen ook gratis bij u thuis als u een steuntje in de rug nodig heeft en als telefonisch contact onvoldoende zekerheid of duidelijkheid biedt.

Met een huisbezoek:

• Bespreekt u in alle rust en privacy uw situatie met de ledenconsulent.
  • Bent u verzekerd van goed en betrouwbaar advies.
  • Krijgt u een steuntje in de rug.
  • Regelt de ledenconsulent zorg of ondersteuning als dat nodig is. Zij kent de organisaties, instanties en hulpverleners op het gebied van welzijn, wonen en zorg.

Uw voordeel als lid

Deze dienst is exclusief voor leden en helemaal gratis.