Herken kinderziekten (online)

Online cursus over de meest voorkomende kinderziekten. Uw ledenvoordeel: 50% korting op de cursusprijs
Leer snel herkennen welke kwaal uw kind heeft. Hoe zorgt u voor verlichting voor uw zieke kind? Waar let u op? Wanneer waarschuwt u de huisarts? U leert het allemaal op de online cursus Herken kinderziekten. Uw voordeel als lid: u betaalt slechts € 11,- (normaal € 22,-).

Opbouw cursus

Herken kinderziekten is een online cursus van ongeveer 2 uur. U leert onder andere:

• Hoe wordt een kind ziek en weer beter?
  • Wat is een kinderziekte?
  • Welke kinderziekten zijn er?
  • Waaraan herkent u een kinderziekte?
  • Wat zijn de feiten en fabels?

Beginnen wanneer het u uitkomt

U volgt de cursus online bij Livis, de grootste landelijke aanbieder van praktijktrainingen. U kunt op elk moment met de cursus beginnen, wanneer het u uitkomt. Gewoon thuis, op uw eigen computer of tablet, in uw eigen tempo. Als u de cursus met succes afrondt, krijgt u een bewijs van deelname.

Voor wie

De cursus is bedoeld voor ouders, maar ook voor mensen die werken met jonge kinderen, zoals gastouders of (pedagogisch) medewerkers van een kinderdagverblijf, BSO of school. Een vooropleiding is niet nodig.

De online cursus Herken kinderziekten:

• Volledig online, geen praktijksessie
  • Beginnen wanneer het u uitkomt
  • In uw eigen tempo
  • Adviezen van experts
  • Overzichtelijk en praktisch toepasbaar
  • Bewijs van deelname

1. Log in
  2. Meld u aan

Inloggen

Uw voordeel als lid

• 50% korting op het cursusbedrag. U betaalt slechts € 11,- (normaal € 22,-).

Voorwaarden

• U bent lid van de ledenvereniging. Voor € 22,50 per jaar bent u al lid. Lid worden