EHBO bij Baby's en Kinderen Herhaling

Fris in 7 uur uw kennis EHBO bij baby's en kinderen op. Speciale actie: 1 gratis cursus per lidmaatschap
Detail van een babypop waar iemand tijdens de cursus EHBO bij baby's en kinderen reanimatie op oefent.

Gelukkig hoeft u niet elke dag uw EHBO-kennis te gebruiken, maar daardoor zakt uw kennis met de tijd wel weg. Herhaal daarom elk jaar de EHBO-cursus zodat u altijd snel en juist kunt handelen bij ongelukken met baby's en kinderen. Ook uw certificaat blijft zo geldig. Volg de cursus EHBO bij Baby's en Kinderen Herhaling. De cursus wordt gegeven door Livis, gecertificeerd EHBO-partner. Uw ledenvoordeel: u krijgt 1 gratis cursus op uw lidmaatschap. Voor andere leden binnen uw lidmaatschap betaalt u slechts € 42,50 (normaal € 84,95).

Opbouw cursus

De cursus EHBO bij Baby's en Kinderen Herhaling bestaat uit een theoretisch en een praktisch deel. De theorie volgt u online thuis, wanneer het u uitkomt. Daarna volgt u één praktijkles bij u in de buurt.

Theorielessen online

De theorie bestaat uit verschillende hoofdstukken, die worden voorgelezen. Filmpjes en foto's geven daar uitleg bij. Elk hoofdstuk eindigt met een interactieve oefening. Gemiddeld besteedt u 3 uur aan de theorielessen. Dit deel sluit u binnen 30 dagen af met een eindtoets.

LET OP Doet u mee met de speciale actie (1 gratis cursus per lidmaatschap)? Volg de theorielessen dan nog in 2017!

Praktijksessie in de buurt

Als u geslaagd bent voor het theorie-examen, kunt u zich binnen 3 maanden opgeven voor de praktijksessie. In een les van 4 uur oefent u samen met andere cursisten de belangrijkste EHBO-handelingen, zoals reanimeren en wat te doen bij ernstige bloedingen.

Meerdere keren per jaar kunt u een praktijksessie volgen op meer dan 200 plaatsen in Nederland, dus ook bij u in de buurt. Op de website van Livis leest u waar en wanneer de praktijksessies worden gehouden.

LET OP Doet u mee met de speciale actie (1 gratis cursus per lidmaatschap)? Volg de praktijksessie dan nog in 2017!

De cursus EHBO bij Baby's en Kinderen Herhaling:

• Is leuk, gebruiksvriendelijk en doet u thuis wanneer het u uitkomt.
    • Bestaat uit filmpjes, oefeningen en een eindtoets.
    • Herhaalt de meest voorkomende letsels bij kinderen van 0 tot en met 12 jaar in en om het huis.
    • Voorkomt dat uw certificaat verloopt.

Uw voordeel als lid

Als lid krijgt u 1 gratis cursus op uw lidmaatschap. Voor andere leden binnen uw lidmaatschap betaalt u slechts € 42,50 (normaal € 84,95).

Heeft u een aanvullende zorgverzekering? Mogelijk vergoedt uw verzekeraar de kosten van de cursus. Op de website van Livis vindt u een overzicht van vergoedingen per verzekeraar.

• U bent lid van de ledenvereniging. Nog geen lid? Meld u nu aan als lid!
    • U heeft eerder een cursus EHBO bij Baby's en Kinderen via Livis gevolgd.
    • Uw certificaat moet nog geldig zijn. Is uw certificaat verlopen? Volg dan opnieuw de cursus EHBO bij Baby's en Kinderen.
    • U kunt zich tot en met 5 november 2017 aanmelden voor de gratis cursus.
    • U rondt de gratis cursus (theorielessen en praktijksessie) in 2017 af.