EHBO bij Baby's en Kinderen

Leer hulp bieden bij ongelukken met baby's en kinderen. Speciale actie: 1 gratis cursus per lidmaatschap
Detail van een babypop waar iemand tijdens de cursus EHBO bij baby's en kinderen reanimatie op oefent.

Wat kunt u het beste doen als uw kind een wespensteek heeft of flauwvalt? Leer de juiste hulp te bieden. Volg de cursus EHBO bij Baby's en Kinderen. De cursus wordt gegeven door Livis, gecertificeerd EHBO-partner. Uw ledenvoordeel: u krijgt 1 gratis cursus op uw lidmaatschap. Voor andere leden binnen uw lidmaatschap betaalt u slechts € 45,- (normaal € 89,95).

Opbouw cursus

De cursus EHBO bij Baby's en Kinderen bestaat uit een theoretisch en een praktisch deel. De theorie volgt u online thuis, wanneer het u uitkomt. Daarna volgt u één praktijksessie bij u in de buurt.

Theorielessen online

De theorie bestaat uit verschillende hoofdstukken, die worden voorgelezen. Filmpjes en foto's geven daar uitleg bij. Elk hoofdstuk eindigt met een interactieve oefening. Gemiddeld besteedt u 4 uur aan de theorielessen. Dit deel sluit u binnen 30 dagen af met een eindtoets.

LET OP Doet u mee met de speciale actie (1 gratis cursus per lidmaatschap)? Volg de theorielessen dan nog in 2017!

Praktijksessie in de buurt

Als u geslaagd bent voor het theorie-examen, kunt u zich binnen 3 maanden opgeven voor de praktijksessie. In een les van 4 uur oefent u samen met andere cursisten de belangrijkste EHBO-handelingen, zoals reanimeren en wat te doen bij ernstige bloedingen.

Meerdere keren per jaar kunt u een praktijksessie volgen op meer dan 200 plaatsen in Nederland, dus ook bij u in de buurt. Op de website van Livis leest u waar en wanneer de praktijksessies worden gehouden.

LET OP Doet u mee met de speciale actie (1 gratis cursus per lidmaatschap)? Volg de praktijksessie dan nog in 2017!

Certificaat Rode Kruis

Als u bent geslaagd voor de cursus, ontvangt u een digitaal certificaat van het Nederlandse Rode Kruis.

De cursus EHBO bij Baby's en Kinderen:

• Is leuk, gebruiksvriendelijk en doet u thuis wanneer het u uitkomt.
    • Bestaat uit filmpjes, oefeningen en een eindtoets.
    • Behandelt wat te doen bij de meest voorkomende letsels bij kinderen van 0 tot en met 12 jaar.
    • Geeft recht op een digitaal certificaat van het Nederlandse Rode Kruis.
    • Geeft recht op volgen van de herhalingscursus.

Uw voordeel als lid

Als lid krijgt u 1 gratis cursus op uw lidmaatschap. Voor andere leden binnen uw lidmaatschap betaalt u slechts € 45,- (normaal € 89,95).

Heeft u een aanvullende zorgverzekering? Mogelijk vergoedt uw verzekeraar de kosten van de cursus. Op de website van Livis vindt u een overzicht van vergoedingen per verzekeraar.

• U bent lid van de ledenvereniging. Nog geen lid? Meld u nu aan als lid!
    • U kunt zich tot en met 5 november 2017 aanmelden voor de gratis cursus.
    • U rondt de gratis cursus (theorielessen en praktijksessie) in 2017 af.