Audicien aan huis

Een gediplomeerd audicien komt gratis bij u thuis. Ook als u al een hoortoestel heeft. Nu tijdelijk extra voordeel bij aanschaf van een hoortoestel.
Man met hoofdtelefoon wijst naar man met laptop

Heeft u problemen met uw gehoor of uw hoortoestel? De audicien aan huis is een ideale oplossing als u geen hoorwinkel kunt bezoeken. Een gediplomeerd audicien komt gratis bij u thuis en helpt u in uw eigen vertrouwde omgeving. Hij test in alle rust uw gehoor en meet ter plekke een hoortoestel aan. U heeft de keuze om meerdere hoortoestellen uit te proberen.

Heeft u al een hoortoestel en u wilt weten of dit moet bijgesteld worden? Ook dan kunt u een beroep doen op de audicien aan huis.

De audicien aan huis geeft u ook advies over eventuele vergoedingen van uw zorgverzekeraar voor het hoortoestel.

Vraag de audicien aan huis aan en de audicien neemt binnen drie werkdagen telefonisch contact met u op.

De audicien aan huis is een ideale oplossing als

u, uw partner, vader, moeder of kind geen mogelijkheid heeft om een hoorwinkel te bezoeken en:

• Problemen heeft met horen en mogelijk baat heeft bij een hoortoestel.
  • Het gehoor wilt laten testen.
  • Een aantal hoortoestellen wilt uitproberen of laten aanmeten.
  • Een hoortoestel heeft dat moet worden bijgesteld.

Uw voordeel als lid

• De ledenvereniging zoekt gratis een gediplomeerde audicien aan huis bij u in de buurt.
  • Gratis hoortest en hoormeting.
  • Geen voorrijkosten.
  • 10% korting op batterijen voor een hoortoestel.
  • 10% korting op eigen bijdrage voor randapparatuur en accessoires.
  • De audicien adviseert of en hoe u in aanmerking komt voor een vergoeding van uw zorgverzekeraar.
  • Najaarsvoordeel: Bij aanschaf van een hoortoestel uit uw zorgverzekeringspakket ontvangt u een jaar lang gratis batterijen. Kiest u een ander toestel? Bij de oplaadbare Phonak Audéo B-R of de Bolero B-R ontvangt u een gratis charger case oplader (ter waarde van € 149,-). En bij de Connectiviteit - ReSound LiNX3D krijgt u 50% korting op een GN Resound Unite telefoonclip (ter waarde van € 210,-) of afstandsbediening (ter waarde van € 140,-).