Persoonsalarm Overal

Binnen en buiten alarm slaan. Met ledenvoordeel
Man met hond wandelt in bos
Gaat u er graag op uit voor een wandeling of boodschap? Maar durft u niet zo goed omdat u zich onveilig voelt? Dan is Persoonsalarm Overal dé oplossing voor u: een draagbaar alarmapparaat waarmee u alarm kunt slaan en om hulp kunt vragen. Waar u ook bent: in huis, op straat, in het bos. Een veilig gevoel!

• Veilig gevoel dat er snel hulp is als er iets met u aan de hand is. Waar u ook bent.
  • Buitenshuis en thuis direct spreken met uw naaste of de zorgcentrale
  • Handzaam apparaat: gemakkelijk te dragen en kan aangeven waar u zich bevindt.
  • Alle bewegingsvrijheid voor gebruiker: u kunt gaan en staan waar u wilt. Doen wat u leuk vindt. Overal
  • Gerust gevoel voor naaste of bekende: u houdt op afstand een oogje in het zeil. Minder stress
  • Geen installatie bij u thuis
  • Abonnement per maand opzegbaar

Zo werkt Persoonsalarm Overal

U draagt een klein alarmapparaat bij u om de hals of met een kledingclip. Als u hulp nodig heeft, drukt u op de knop van het alarmapparaat. Daarna kunt u via dit apparaatje spreken, net als via een mobiele telefoon. Ook bepaalt het apparaatje uw positie. Uw naaste of de zorgcentrale kan op de gekoppelde app of website zien waar u bent, als u daarvoor toestemming hebt gegeven.

Stelt u zich eens voor. U maakt een wandeling met uw hond. De rust, de stilte: heerlijk! Ineens ziet uw hond een kat wegschieten en sprint er vandoor: u erachteraan. Vroeger dacht u daar misschien twee keer over na. Maar nu hoeft dat niet meer. U heeft Persoonsalarm Overal, dus u gaat achter uw hond aan. Omdat u weet dat wat er ook gebeurt, u met één druk op de knop alarm kunt slaan.

Toegang tot uw woning

Uw hulpverlener moet snel en gemakkelijk uw woning kunnen binnenkomen. Maar u kunt waarschijnlijk zelf de deur niet opendoen. Een sleutelkluis biedt uitkomst. Dat is een klein kastje waarin uw sleutel hangt. Beveiligd met een code. Alleen hulpverleners met de code kunnen uw huis in.

Kan er een verpleegkundige komen? Dan is een sleutelkluis vaak verplicht.

Kan er alleen een naaste of bekende komen? Dan kunt u diegene ook een sleutel van uw huis geven.

Puck sleutelkluisSleutelkluis met ledenkorting

Puck sleutelkluis met 2-sterren-certificaat van SKG. Met 25% ledenkorting: slechts € 126,75 (normaal € 169,-). Bestellen via de ledenvereniging.

Preventief huisbezoek wijkverpleegkundige

De wijkverpleegkundige kan u vertellen over oplossingen die u kunnen helpen om zelfstandig te blijven wonen. Zoals Persoonsalarm. De wijkverpleegkundige kan inschatten of u in aanmerking komt voor hulp van een verpleegkundige. U heeft daarvoor namelijk een indicatie nodig. Zij kan die voor u in orde maken. Ook kan zij u vertellen voor welke problemen u alarm kunt slaan en voor welke niet. Uw zorgverzekering betaalt de kosten van een preventief huisbezoek. U vraagt een preventief huisbezoek aan bij Zorgcentrale Noord (ZCN):

Kies het abonnement dat bij u past

met zorgcentrale

• Uw alarmoproep gaat rechtstreeks naar de zorgcentrale. Deze is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. De zorgcentralist schat uw situatie in en schakelt de hulp in die nodig is: uw naaste/bekende of professionele hulp.
  • € 18,95 per maand (normaal € 20,59)
  • 50% korting op alarmapparaat: € 62,45 (normaal € 124,90)
  • Gratis verzending en activatie (t.w.v. € 24,95)
  • Kledingclip € 9,95

zonder alarmcentrale

• Uw alarmoproep gaat rechtstreeks naar de telefoon van de 3 naasten of bekenden die u als hulpverlener hebt opgegeven. Dag en nacht. U kunt zelf instellen welke naasten of bekenden u wilt waarschuwen. Dit kunt u aanpassen wanneer u wilt.
  • € 13,95 per maand (normaal € 15,43)
  • 50% korting op alarmapparaat: € 62,45 (normaal € 124,90)
  • Gratis verzending en activatie (t.w.v. € 24,95)
  • Kledingclip € 9,95

Bestellen

Uw abonnement gekozen? Met of zonder zorgcentrale? Wilt u een preventief huisbezoek van de wijkverpleegkundige? U regelt het allemaal in één keer bij Zorgcentrale Noord (ZCN):

Persoonsalarm Overal bestellen

Bellen kan ook: 088 - 98 00 953

Uw voordeel als lid

Korting op abonnement, apparatuur en installatiekosten

• U bent lid van de ledenvereniging. U bent al lid voor € 20,50 per jaar.
  • Hulp van een verpleegkundige krijgt u alleen bij het abonnement Persoonsalarm Overal met zorgcentrale én als u een zorgindicatie heeft. Een zorgindicatie kunt u aanvragen bij de wijkverpleegkundige, bijvoorbeeld bij een preventief huisbezoek.
  • De verpleegkundige komt alleen bij u thuis, niet buitenshuis.