Persoonsalarm Overal

Binnen en buiten alarm slaan. Met ledenvoordeel
Ga je er graag op uit voor een wandeling of boodschap? Maar durf je niet zo goed omdat je je onveilig voelt? Persoonsalarmering is dé oplossing: met Persoonsalarm Overal draag je een horloge of alarmapparaat waarmee je alarm kunt slaan en om hulp kunt vragen. Waar je ook bent: in huis, op straat, in het bos. Een veilig gevoel!
  • Veilig gevoel dat er snel hulp is als er iets met je aan de hand is. Waar je ook bent.
  • Buitenshuis en thuis direct spreken met jouw naaste of de zorgcentrale
  • Handzaam apparaat: het horloge en de alarmknop zijn gemakkelijk te dragen, geef aan waar je je bevindt.
  • Alle bewegingsvrijheid voor gebruiker: je kunt gaan en staan waar je wilt. Doen wat je leuk vindt. Overal. Met het horloge of de extra lichtgewicht en waterdichte alarmknop kun je ook thuis onder de douche alarmeren.
  • Gerust gevoel voor naaste of bekende: je houdt op afstand een oogje in het zeil. Minder stress
  • Geen installatie bij jouw thuis
  • Abonnement per maand opzegbaar

Zo werkt Persoonsalarm Overal

Je draagt een horloge of klein alarmapparaat. Als je hulp nodig hebt, druk je op de knop van het alarmapparaat. Daarna kun je via dit apparaatje spreken, net als via een mobiele telefoon. Ook bepaalt het apparaatje jouw positie. Jouw naaste of de zorgcentrale kan op de gekoppelde app of website zien waar je bent, als je daarvoor toestemming hebt gegeven.

Vrijwillig hulpverlener

Als de alarmoproep naar een naaste of bekende gaat: lees hoe diegene je dan het beste helpt.

Stel je je eens voor. Je maakt een wandeling met jouw hond. De rust, de stilte: heerlijk! Ineens ziet jouw hond een kat wegschieten en sprint er vandoor: jij erachteraan. Vroeger dacht je daar misschien twee keer over na. Maar nu hoeft dat niet meer. Je hebt Persoonsalarm Overal, dus je gaat achter jouw hond aan. Omdat je weet dat wat er ook gebeurt, je met één druk op de knop alarm kunt slaan.

Toegang tot jouw woning

Jouw hulpverlener moet snel en gemakkelijk jouw woning kunnen binnenkomen. Maar je kunt waarschijnlijk zelf de deur niet opendoen. Een sleutelkluis biedt uitkomst. Dat is een klein kastje waarin jouw sleutel hangt. Beveiligd met een code. Alleen hulpverleners met de code kunnen jouw huis in.

Kan er alleen een naaste of bekende komen? Dan kun je diegene een sleutel van jouw huis geven. Of veilig via gebruik van een sleutelkluis.

Puck sleutelkluisSleutelkluis met ledenkorting

Een sleutelkluis bestel je gemakkelijk via de ledenvereniging. Natuurlijk met korting.

Persoonsalarm Overal
met zorgcentrale

• Jouw alarmoproep gaat rechtstreeks naar de zorgcentrale. Deze is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. De zorgcentralist schat jouw situatie in en schakelt de hulp in van jouw naaste/bekende.
  • € 21,95 per maand
  • € 30,25 korting op alarmapparaat: € 128,75 (normaal € 159,00)
  • Gratis verzending en activatie (t.w.v. € 24,95)

Bestellen

Klik hieronder om het abonnement te regelen:

Persoonsalarm Overal bestellen

Nieuw! Je kunt nu ook kiezen voor een horloge om horloge en alarmknopalarm mee te slaan.

Meer informatie?
Bel voor advies op maat met de ledenadviseur;
088 - 383 20 00 of stuur een mail naar:
E-mailadres
service@ledenvereniging.nl

Jouw voordeel als lid

• Korting op abonnement, apparatuur en installatiekosten

• Je bent lid van de ledenvereniging. Voor € 22,50 per jaar ben je al lid.

Vrijwillig hulpverlener Persoonsalarm

Heeft iemand jou gevraagd om alarmoproepen te ontvangen? Zo help je jouw naaste het beste.

Vragen of klachten?

Heb je verder nog een vraag? Bel of mail dan met Altide: 088 - 98 00 953 of pa@altide.nl.
Heb je een klacht over Persoonsalarm of een medewerker van Altide? In de klachtenprocedure lees je wat te doen.

Loop geen vergoedingen mis vanuit je collectieve zorgverzekering. Met de online Vergoedingencheck zorgverzekering zie je in één oogopslag waar je recht op hebt.

Chatten

Chat met onze