Maaltijdservice aan huis

Vriesverse maaltijden bij u thuis bezorgd. Uw ledenvoordeel: 10% korting
Een mevrouw geniet van een warme maaltijd bij haar thuis.
Heeft u geen tijd, mogelijkheid of zin om te koken? Kies dan voor maaltijdservice aan huis van apetito. Kies uit het uitgebreide assortiment van heerlijke vriesverse maaltijden. Er zijn Hollandse en buitenlandse specialiteiten, soepen en desserts. Ook voor speciale diëten of voedingsgewoonten bent u bij maaltijdbezorger apetito aan het juiste adres. Lekker en verantwoord. Tot 1 december proefpakket voor slechts € 33,-

Hoe werkt de maaltijdservice?

U bestelt minstens 7 maaltijden tegelijk. Dat kunnen losse maaltijden zijn of een samengestelde dinerdoos van 7 maaltijden. De maaltijden worden door een vaste chauffeur bezorgd die u zo nodig helpt met het opbergen van de maaltijden. U ontvangt de maaltijden vriesvers thuis. U bewaart ze in de diepvries en zodra u een maaltijd wilt eten, gaart u deze in een oven of magnetron.

Assortiment

Op de online menukaart van apetito bekijkt u op uw gemak wat u wilt eten.

Heeft u speciale wensen? Dieet? Er zijn ook speciale maaltijden:

• voor kauw- en/of slikproblemen (gepureerde kleinere porties van ongeveer 275 gram met evenveel voedingswaarde als normale porties)
  • voor een natriumarm dieet
  • voor een glutenvrij dieet
  • voor een melkeiwit- en lactosevrij dieet
  • voor een eivrij dieet
  • halal
  • vegetarisch
  • gepureerd of gemalen

Maaltijdservice aanvragen

Vraag de maaltijdservice aan huis aan en apetito neemt binnen een werkdag telefonisch contact met u op. U ontvangt dan een starterspakket. Daarin zitten: een aanmeldformulier, een machtigingsformulier voor automatisch incasso, informatie over het bestellen en een brochure met alle maaltijden. Vervolgens bestelt u rechtstreeks bij apetito. Dat kan schriftelijk via het bestelformulier, telefonisch of in de website van apetito.

Welkomstactie

Maakt u voor het eerst gebruik van de maaltijdservice? Dan krijgt u als welkomstgeschenk € 12,50 korting op uw tweede bestelling.

Proefpakket: 7 maaltijden voor € 33,-

Probeer de maaltijdservice voordelig uit. Het proefpakket bestaat uit een maaltijddoos met de 7 meest bestelde maaltijden: kipfilet in roomsaus, bami goreng, hachee, cordon bleu, stamppot andijvie, slavink met spinazie en zalm in roomsaus. Zo bent u voor de hele week voorzien. De maaltijddoos wordt gratis thuisbezorgd. U mag hem zo vaak bestellen als u wilt. De actie loop tot 1 december 2018. Als lid betaalt u slechts € 33,- (normaal € 45,25).

Waarom maaltijdservice aan huis?

• Keuze uit ruim 130 maaltijden, voorgerechten en desserts
    • Ook speciale dieetmaaltijden
    • Vriesvers zodat smaak en vitaminen behouden blijven
    • Eenvoudig op te warmen in oven of magnetron
    • Eenvoudig te bestellen, schriftelijk, per telefoon of in de webshop
    • Wekelijks gratis bezorgd
    • Geen verplichtingen

Uw voordeel als lid

• 10% korting op het hele assortiment van apetito
    • Hoofdmaaltijd naar keuze vanaf € 4,94 (normaal € 5,49)
    • Kleine-portie-maaltijd bij kauw- en/of slikproblemen voor € 6,07 of € 6,29 (normaal € 6,75 en € 6,99)
    • Samengestelde dinerdozen van 7 maaltijden vanaf € 33,09 (normaal € 36,77)

• U bent lid van de ledenvereniging. Nog geen lid? Meld u nu aan als lid!
    • De levertijd van uw bestelling is 1 week.
    • Elke bestelling bedraagt minimaal 7 maaltijden.
    • apetito bezorgt uw bestelling eenmaal per week op een vast dagdeel.
    De maaltijd aan huis wordt bezorgd door een chauffeur van apetito.