Boodschappenservice aan huis

Heeft u boodschappen nodig? Bestel online en laat ze gratis thuisbezorgen.
De bezorger van de boodschappenservice zet de krat met boodschappen op het aanrecht bij een lid van de ledenvereniging.

Soms zijn er situaties waarbij u geen tijd, zin of mogelijkheid heeft om de wekelijkse boodschappen te doen. Dan is het fijn om te weten dat er hulp mogelijk is. Bestel eenvoudig vanuit uw huis uw boodschappen en laat ze gratis thuisbezorgen. U heeft de keuze uit meer dan 6000 A-merk artikelen en u betaalt geen voorrij- of bezorgkosten.

Bestellen is eenvoudig

1. Vraag als lid de boodschappenservice aan huis telefonisch aan via 088 - 383 20 00.
    2. U ontvangt binnen twee werkdagen een informatiepakket en machtigingsformulier. U vult dit in en stuurt het terug.
    3. Binnen twee werkdagen na ontvangst van het machtigingsformulier, ontvangt u een e-mail met inloggegevens en een korte instructie om online uw bestelling te plaatsen.
    4. De boodschappen worden op één of twee vaste dagen in de week gratis bij u thuisbezorgd. De chauffeur zet zelfs de boodschappen voor u op het aanrecht.

Nog geen lid van Icare Ledenvereniging of Evean Ledenvereniging? Bel onze ledenconsulent 088 - 383 20 00. U kunt dan direct telefonisch de boodschappenservice aanvragen.

Ruim assortiment
    U kunt kiezen uit meer dan 6000 artikelen, alle A-merken. Van broodbeleg, melkproducten, vleeswaren, drank tot droge kruidenierswaren. Maar ook verse groente en fruit, diepvriesproducten en allerhande gangbare supermarktartikelen zoals schoonmaakmiddelen of een keukenrol. Kijk in de lijst uit welke categorieen u kunt kiezen. Zoekt u een bepaald artikel en wilt u weten of u dit artikel via de boodschappenservice aan huis kunt bestellen? Bel de ledenconsulent via 088 - 383 20 00. Zij kijkt het graag voor u na.

Wat zijn de kosten?
    De boodschappen worden gratis bij u thuis bezorgd. U betaalt dus geen voorrijkosten!
    Voor de boodschappen zelf betaalt u altijd de meest actuele prijs en dus nooit te veel. De minimale bestelhoeveelheid bedraagt per keer € 25,-.

Boodschappenservice aan huis is een handige service als u:

• Niet in staat bent zelf boodschappen te doen.
      • Geen tijd heeft om boodschappen te doen.
      • Of geen zin heeft.
      • Geen winkel of supermarkt bij u in de buurt heeft.

Uw voordeel als lid

De voordelen van de boodschappenservice aan huis zijn:

• U betaalt geen voorrij- of bezorgkosten.
      • Keuze uit meer dan 6000 A-merken.
      • Eenvoudig online bestellen wanneer het u uitkomt.
      • De chauffeur zet de boodschappen voor u op het aanrecht.

Voorwaarden

• U bent lid van Icare Ledenvereniging of Evean Ledenvereniging. Halverwege 2017 ook voor leden van Zorggroep Meander Ledenvereniging.
      • U woont in het werkgebied van Icare of Evean. Halverwege 2017: u woont in het werkgebied van Zorggroep Meander.
      • De minimale bestelhoeveelheid per keer bedraagt € 25,-.
      • Eenmaal per week op een afgesproken vaste dag en tijdsblok wordt de verskrat bij u afgeleverd.
      • De chauffeur brengt de verskrat naar binnen en zet de boodschappen voor u op het aanrecht.
      • De chauffeur neemt de verskrat mee terug.
      • Statiegeldflessen kunnen helaas niet weer mee terug genomen worden.
      • U betaalt via automatische incasso.

Meer over