Kledingservice aan huis

Thuis op uw gemak kleding uitkiezen, combineren en passen. Gratis sjaal of sieraad cadeau.
De modeadviseuse komt bij u thuis met een uitgebreide collectie modieuze seniorenkleding van uitstekende kwaliteit. Zowel voor dames als voor heren. Op een tijdstip dat het u uitkomt.
  • Als u zelf niet goed de deur uit kunt om te winkelen.
  • Als u liever kleding past in uw eigen vertrouwde omgeving.
  • Een uitkomst voor ouderen, zieken en mensen met een beperking.

Zo werkt de kledingservice aan huis

• Eerst bellen we u over uw wensen, uw maat en prijsklasse. Dat doen we binnen 24 uur na uw aanvraag.
  • Dan komt een kleding- en modeadviseuse bij u thuis met een uitgebreide kledingcollectie.
  • U krijgt advies over kleur, modellen, pasvorm en mogelijke combinaties.
  • Als u een kledingstuk koopt en het moet ingekort of vermaakt worden, dan regelt de adviseuse dat ook.
  • Uw aankopen worden daarna bij u thuis bezorgd.

Collectie

Twee keer per jaar is er een nieuwe collectie. Een voor het voorjaar en de zomer, en een voor de herfst en de winter. Het assortiment:

• Dames: shirts, polo’s, pantalons, sjaals, jeans, blouses, jurkjes, truien, vesten, spencers, rokken, blazers, jacks
  • Heren: polo’s, overhemden (korte mouw en lange mouw), vesten, truien, spencers, pantalons met rits of elastiek

Ledenvoordeel

• Gratis sjaal of sieraad cadeau bij besteding van € 100,-
  • Gratis modeadviseuse bij u aan huis.
  • 10% korting op de aanschafprijs van de kleding die u koopt.
  • Geen voorrijkosten.
  • Verstellen tegen een kleine vergoeding.

Voorwaarde

U bent lid van de ledenvereniging. Voor € 22,50 per jaar bent u al lid.

Twee dames bekijken kleding van de kledingservice aan huis bij een lid van de ledenvereniging thuis.