Klassieke concerten

€ 45,- korting op concerten op historische locaties
Beleef de Messiah van Händel, de Matthäus Passion van Bach of een van de andere schitterende concerten. Kom naar prachtige historische locaties, het Concertgebouw in Amsterdam of het AFAS Theater in Leusden.

Je ledenvoordeel: € 45,- korting op de ticketprijs en een gratis geschenkpakket.

De musici van The Bach Choir & Orchestra of the Netherlands laten je genieten van schitterende klassieke muziek. Tijdens de concerten is een grote betrokkenheid zichtbaar van de musici en zangers. Ze zorgen voor uitvoeringen die sprankelend zijn, vol emotie en spiritualiteit en met een ongekende loyaliteit aan de composities die worden vertolkt.

The Bach Orchestra of the Netherlands bespeelt authentieke instrumenten uit Bachs tijd en behoort tot de top van Europese barokorkesten. Het orkest wordt geroemd om haar dynamische en expressieve klank.

Zo reserveer je tickets

1. Ben je nog niet ingelogd? Log in.
  2. Kies hieronder het concert uit dat je wilt bezoeken.
  3. Klik op de link en kies de datum en plaats.
  4. Klik op 'Bestel' om de tickets voor het concert te reserveren.
  5. Je ontvangt je tickets direct na betaling in de e-mail. Of binnen vijf werkdagen via de post.

Kom je er niet uit? We helpen je graag. Neem contact met ons op door te bellen met 088 - 383 20 00.

Concertreeks 2024

Vier Jaargetijden VivaldiKlassieke concerten - Stabat Mater

en Vivaldi's aria's voor 'Rosane'

Januari 2024 - Juni 2024

The Bach Orchestra of the Netherlands voert Vivaldi’s beroemde Vier Jaargetijden uit met als solist de Spaanse vioolvirtuoos Enrique Gomez-Cabrero. Sopraan Olga Zinovieva zal u verrassen met één van Vivaldi's verborgen schatten: 'Aria's voor Rosane'.

Je voordeel als lid

• Prijs voor leden € 35,00 (normaal € 90,00): Alkmaar, Den Haag, Eindhoven, Elburg, Groningen, Leiden, Nijmegen, Rotterdam, Utrecht, Zwolle
  • Prijs voor leden € 40,00 (normaal € 95,00): Leusden, AFAS Theater. Inclusief gratis masterclass, consumpties en parkeren.

Kies uw concert uit in het concertoverzicht van Vier Jaargetijden - A. Vivaldi

Matthäus Passion - J.S. BachKlassieke muziek - Matthäus Passion

Maart 2024 - April 2024

De Matthäus Passion geldt in Nederland als de favoriete compositie in de passietijd en is verankerd in onze cultuur. The Bach Choir & Orchestra of the Netherlands is als geen ander in staat de symboliek, emotie en troost over te brengen aan jou als luisteraar.

Je voordeel als lid

• Prijs voor leden € 35,00 (normaal € 90,-): Apeldoorn, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Elburg, Groningen, Leiden, Nijmegen, Rotterdam, Utrecht en Zwolle
  • Prijs voor leden € 40,00 (normaal € 95,-): Het Concertgebouw Amsterdam. Inclusief gratis consumpties.
  • Prijs voor leden € 40,00 (normaal € 95,-): Leusden, AFAS Theater. Inclusief gratis masterclass, consumpties en parkeren.

Kies uw concert uit in het concertoverzicht van Matthäus Passion - J.S. Bach

Requiem & Krönungsmesse - W.A. MozartKlassieke concerten - Requiem Mozart

April 2024 - Mei 2024

Beleef Mozarts mooiste muzikale erfenis, zijn Requiem en Krönungsmesse met The Bach Choir & Orchestra of the Netherlands. Olga Zinovieva opent het concert met Mozarts motet voor sopraan solo en orkest: Exsultate Jubilate!

Je voordeel als lid

• Prijs voor leden € 35,- (normaal € 90,-): Den Haag, Eindhoven, Groningen, Leiden, Nijmegen, Rotterdam en Utrecht
  • Prijs voor leden € 40,- (normaal € 95,-): Het Concertgebouw Amsterdam. Inclusief gratis consumpties.
  • Prijs voor leden € 40,- (normaal € 95,-): Leusden, AFAS Theater. Inclusief gratis masterclass, consumpties en parkeren.
  • Gratis geschenkpakket

Kies uw concert uit in het concertoverzicht van Requiem & Krönungsmesse - W.A. Mozart

Zo reserveert u tickets

• € 45,- korting op de ticketprijs
  • Gratis een geschenkpakket* ter waarde van € 70,-
  • Geschenkpakket bestaat uit een cd Classical Christmas en een online link, het tekstboek met programmablad en een cadeaubon voor 2e ticket gratis bij volgend concert.
  • Het Concertgebouw Rang 1 is inclusief consumpties.
  • AFAS Theater is inclusief gratis parkeren onder het theater en inclusief consumpties.

Geschenkpakket*Voorbeeld van een geschenkpakket

Voorwaarden