Welkom-thuis-pakket

Goede hulp na ziekenhuisopname
Moet je binnenkort naar het ziekenhuis voor een operatie of opname? Dan is het verstandig alvast na te denken wie je helpt bij thuiskomst. Wie doet je huishouden, wie brengt je naar de fysiotherapeut? Espria Ledenvereniging helpt je graag met het welkom-thuis-pakket. Zo ben je goed voorbereid op je thuiskomst en wordt alles voor je geregeld, zodat jij je volledig kunt focussen op herstel in je eigen leefomgeving. Dit pakket is gratis voor leden.

Zo werkt het welkom-thuis-pakket

Met het welkom-thuis-pakket weet je zeker dat thuis alles goed geregeld wordt en dat je in alle rust kunt herstellen. Je stelt het pakket in overleg samen, bijvoorbeeld met:

Ook voor jouw huisgenoten

Heeft je partner of een andere huisgenoot verzorging nodig als jij in het ziekenhuis ligt? Geen probleem. Hij of zij kan dan al gebruikmaken van het welkom-thuis-pakket. Dat geeft jou een gerust gevoel.

Welkom-thuis-pakket aanvragen

Je kunt het welkom-thuis-pakket samenstellen en aanvragen door te bellen naar 088 - 383 20 00.

Word lid voor € 22,50 per jaar & profiteer direct

Meld je vandaag nog online aan als lid van Espria Ledenvereniging. Je kunt na je aanmelding direct een welkom-thuis-pakket aanvragen. Hulp nodig bij het aanmelden? We helpen graag.
Ik wil mij online aanmelden of bel 088 - 383 20 00

Vragen & antwoorden

Hoe kan ik een welkom-thuis-pakket aanvragen?
Een welkom-thuis-pakket stem je af op jouw wensen en behoeften. Voor iedereen zal dit pakket er net iets anders uit komen te zien. Je kunt een pakket samenstellen en aanvragen door te bellen naar 088 - 383 20 00.

Wat kost een lidmaatschap van Espria Ledenvereniging?
Het lidmaatschap van Espria Ledenvereniging kost € 22,50 per jaar. Met dit lidmaatschap kun je direct een welkom-thuis-pakket aanvragen. Ook kun je van nog veel meer voordelen profiteren. En jij niet alleen, ook alle andere gezinsleden profiteren mee van hetzelfde lidmaatschap.

Chatten

Chat met onze