Maaltijdservice Vers aan Tafel

Vriesverse maaltijden thuisbezorgd
Geniet als lid van Espria Ledenvereniging met korting van de ambachtelijke maaltijden van Vers aan Tafel. Wist je dat Vers aan Tafel al meer dan vijftien jaar ambachtelijke maaltijden kookt en deze bij mensen thuisbezorgt? Ontdek ook het gemak van een heerlijke verantwoorde maaltijd op tafel, zonder zelf te koken! Jouw ledenvoordeel is 15% korting.

Ontdek het gemak van Vers aan TafelMaaltijd vers aan tafel

• 15% ledenkorting
  • Genieten van een gezonde en lekkere maaltijd zonder dat je zelf hoeft te koken
  • Minimale bestelhoeveelheid is zes maaltijden
  • Gratis thuisbezorgd door jouw vaste bezorger
  • Geen periodieke afnameverplichting
  • Wekelijks een vaste leverdag. Bestellingen kunnen tot uiterlijk 1,5 werkdag voor de vaste leverdag worden doorgegeven

Zo werkt de maaltijdservice

Bij Vers aan Tafel bestel je eenvoudig en snel jouw maaltijden voor thuis. Je kunt op verschillende manieren jouw bestelling plaatsen. Via de telefoon, per e-mail of via de website van Vers aan Tafel. Welke wijze je ook kiest: het zijn drie gemakkelijke stappen om de maaltijden bij je thuis te laten bezorgen en te genieten van een smaakvolle maaltijd!  Lees hier alles over hoe de maaltijdservice van Vers aan Tafel werkt.

Assortiment

Met de maaltijden van Vers aan Tafel kun je gemak, lekker eten en een gezonde levensstijl eenvoudig combineren. Bij de ontwikkeling van de recepturen houdt Vers aan Tafel rekening met de voedingsrichtlijnen voor een gezond en gevarieerd eetpatroon.

Je hebt ruime keuze uit reguliere maaltijden of speciale maaltijden zoals gemalen of zoutarm. Zelfs een menu op maat is mogelijk met advies van een voedingsdeskundige van Vers aan Tafel. Ook als je een dieet volgt kun je genieten van maaltijden van Vers aan Tafel. De volgende icoontjes staan bij de maaltijden als deze van toepassing zijn:

Ingrediënten maaltijd
*kan sporen van gluten of melk (lactose) bevatten.
Bekijk ons assortiment via www.versaantafel.nl.

Eiwitverrijkte producten

Voldoende eiwitten zijn belangrijk om spiermassa te behouden of zelfs nog te versterken. Om dat wat makkelijker te maken, heeft Vers aan Tafel 10 eiwitverrijkte producten aan het assortiment toegevoegd, voor naast de maaltijden (de 15% ledenkorting is hierop niet van toepassing). Daarmee krijg je extra eiwitten binnen voor meer vitaliteit en spierkracht. Zo simpel kan het zijn.

Maaltijdservice aanvragen

Heb je interesse in de maaltijden van Vers aan Tafel? Vraag de maaltijdservice aan en Vers aan Tafel neemt binnen twee werkdagen telefonisch contact met je op. Of ga naar www.versaantafel.nl.

Proefboxsaanbieding! Inhoud proefbox Vers aan Tafel

Elke dag gezond en gevarieerd eten? Dat kan met de maaltijden van Vers aan Tafel! Probeer de zes populaire maaltijden van Vers aan Tafel nu voor € 32,50. Dat is slechts € 5,42 per maaltijd!

De belofte van Vers aan TafelLogo vers aan tafel

Aandacht geeft smaak! Daar draait het om bij Vers aan Tafel uit Lelystad. De maaltijdservice bereidt op ambachtelijke wijze de lekkerste maaltijden. Met verse groenten van het seizoen en bijvoorbeeld vis uit duurzame vangst. Na bereiding worden de maaltijden razendsnel weer gekoeld en ingevroren. Daarmee worden voedingsvezels en vitaminen die op dat moment in de producten zitten perfect behouden en blijven de smaak en kwaliteit optimaal bewaard.

Veel keuze en wisselend menu
Met meer dan 160 verschillende gerechten op de menukaart heb je veel keuze en is er variatie. Je geniet zo elke dag van een smakelijke en gezonde maaltijd. Met de maaltijden van Vers aan Tafel in jouw vriezer kun je in een mum van tijd aan tafel schuiven voor een warme maaltijd, zonder zelf te hoeven koken. Want dat doen hun chef-koks voor jou.

Vrijheid en gemak
Voor veel mensen is het fijn dat ze met de maaltijden van Vers aan Tafel een gezonde levensstijl kunnen combineren met het grootste gemak. Ervaar de vrijheid om niet zelf te hoeven koken en blijf zelfstandig. En ook als je voor iemand zorgt, is de maaltijdservice een uitkomst.

Laat je inspireren
Met Vers aan Tafel kies je gemakkelijk voor een evenwichtig en gezond eetpatroon. Laat je inspireren door de maaltijden die de chef-koks vers bereiden. Met advies van een voedingsdeskundige is zelfs een menu op maat mogelijk.

Aandacht geeft smaak!
Wij hopen dat Vers aan Tafel binnenkort de eerste maaltijden bij je mag brengen. Je merkt dan dat bij Vers aan Tafel alles draait om persoonlijke aandacht. Van het wekelijkse praatje met de vaste bezorger tot en met aandacht bereide seizoensmaaltijden. Aandacht geeft smaak. En dat proef je!

Ledenvoordeel

• 15% korting op de maaltijden van Vers aan Tafel (met uitzondering van eiwitverrijkte producten).

Voorwaarden

• Je bent lid van Espria Ledenvereniging.  Voor € 22,50 per jaar ben je al lid!
  • Bestel uiterlijk twee werkdagen voor jouw persoonlijke bezorgdag vóór 12 uur. Is
    jouw vaste bezorgdag bijvoorbeeld woensdag, dan bestel je uiterlijk maandag vóór 12.00 uur.
  • Je bestelt minimaal zes maaltijden per keer.

Vers aan tafel maaltijdservice
Vers aan tafel vriesverse maaltijd
Kok voorbereiden vriesverse maaltijd