Hulpmiddelen kopen

Korting op koop hulpmiddelen
In de thuiszorgwinkels van Medipoint en bij Zuiver Zorg koop je artikelen en hulpmiddelen voor jezelf en jouw gezinsleden met 12,5 % ledenkorting. Daarnaast leen je bepaalde loophulpmiddelen, zoals krukken, gratis voor een bepaalde periode.

Thuiszorgwinkels

Hulpmiddelen met standaard 12,5 % ledenkorting koop je in de thuiszorgwinkels van Medipoint en bij Zuiver Zorg. Bijvoorbeeld:

• bedverhoger
  • borstkolf
  • hometrainer
  • krukken
  • rolstoel
  • scootmobiel
  • sta-op-stoel
  • telefoon met grote toetsen
  • verpleegartikelen
  • verzorgingsartikelen
  • weegschaal

Adressen

Kijk in het winkeloverzicht voor een thuiszorgwinkel van Medipoint bij jou in de buurt.

Zuiver Zorg
Gildenstraat 1a
3861 RG Nijkerk

Webshops

Hulpmiddelen met 12,5% ledenkorting kun je ook bestellen in de webshop van Medipoint en Zuiver Zorg.

Informatie over bezorgkosten van Medipoint en Zuiver Zorg.

Body

Bestellen met korting in de webshop van Zuiver Zorg

Als lid van Espria Ledenvereniging ontvang je korting op jouw aankoop in de webshop bij Zuiverzorg. Log in en volg de instructies om gebruik te maken van de unieke kortingscode.

Inloggen

Kom je er niet uit? Bel de ledenadviseur voor advies, 088 - 383 20 00.

Heb je een vraag over een hulpmiddel of de winkelvoorraad?

• Bel 088 - 10 20 100 (lokaal tarief) voor Medipoint
      Menukeuze 1, daarna keuze 2 en toets de postcode in voor direct contact met de dichtstbijzijnde thuiszorgwinkel
    • Bel 033 - 762 07 00 voor Zuiver Zorg in Nijkerk

Ledenvoordeel

Voorwaarden

• Je bent lid van Espria Ledenvereniging. Voor € 22,50 per jaar ben je al lid!
      Tip: meld je in de thuiszorgwinkel aan!
    • Kijk op de websites van Medipoint en Zuiver Zorg voor informatie over de leveringsvoorwaarden en bezorgkosten
    • Deze ledenkorting is niet geldig in combinatie met andere (leden)kortingen, acties of waardebonnen

Loop geen vergoedingen mis vanuit je collectieve zorgverzekering. Met de online Vergoedingencheck zorgverzekering zie je in één oogopslag waar je recht op hebt.