Bij Espria Ledenvereniging zorgen we voor elkaar

Wat je vraag ook is
Je wilt leven op jouw manier. In je eigen huis en buurt, met mensen bij wie jij je op je gemak voelt. Je wilt blijven doen wat je gewend bent en wat je leuk vindt. Espria Ledenvereniging helpt je daarbij. Ook als het even wat minder gaat met jou of iemand uit je omgeving. Met ​310.000 leden vormen we een geweldig netwerk. We zorgen voor elkaar en zijn dé plek voor al jouw vragen. 24 uur per dag, zeven dagen in de week.

Jouw behoeften staan voorop

Het kan zijn dat je hulp nodig hebt bij dagelijkse dingen, zoals boodschappen doen, de administratie of de hond uitlaten. Je kunt ook een vraag hebben die wat meer tijd kost. Bijvoorbeeld hoe je veilig en comfortabel in je eigen huis kunt wonen. Hoe je omgaat met opgroeiende kinderen. Of hoe je de zorg voor een ander volhoudt. Wat je vraag ook is, als lid van Espria Ledenvereniging krijg je altijd een persoonlijk antwoord. We zijn pas tevreden als jouw vraag is beantwoord op een manier die bij jou past. Je kunt altijd op ons rekenen.

Altijd het beste aanbod

Zo kunnen we je in contact brengen met mensen in de buurt om je te helpen. Ook kun je gebruikmaken van voordelige producten en diensten, die je helpen om langer zelfstandig thuis te wonen. En die een oplossing zijn als het even wat minder gaat met jou of iemand in je omgeving. Denk aan huishoudelijke hulp, persoonsalarmering of korting in de thuiszorgwinkel. Je vindt bovendien veel informatie en tips op onze website en in het ledenmagazine. Heb je behoefte aan meer hulp of zorg? We kennen de instellingen en zorgorganisaties die jou het beste kunnen helpen. Zodat je de ondersteuning krijgt die je nodig hebt.

We staan 24/7 voor je klaar

Als lid van Espria Ledenvereniging kun je altijd bij ons terecht. 24 uur per dag, zeven dagen in de week. Je kunt met onze collega's (beeld)bellen, e-mailen, chatten of je kijkt op onze website. Je doet mee op onze online platforms of gaat naar een inloopspreekuur. Heb je behoefte aan een huisbezoek van een ledenadviseur? Met jouw vraag kun je altijd bij ons aankloppen.

Kracht van samen

Samen met een netwerk van 310.000 huishoudens bundelen we onze krachten en zorgen we voor elkaar. We vinden het belangrijk dat mensen hun zorgen delen, hulp durven vragen en samen doen wat nodig is. Wil je actief zijn in de buurt of anderen helpen? Andere mensen ontmoeten of met lotgenoten praten? Je hebt als lid gratis toegang tot onze veilige en vertrouwde ontmoetingsplekken op internet. Door de kracht van samen profiteer je ook van aantrekkelijke kortingen op producten en diensten, tot wel 50%. Of wat dacht je van collectiviteitskorting bij vier zorgverzekeraars? We zijn een ledenvereniging waar iedereen zich geholpen, gehoord en ondersteund voelt.