Espria Ledenvereniging helpt je altijd verder

Word nu lid!

Top 5 ledenvoordeel

Slechts € 22,50per jaar
  • 24/7 ledenadviseurs (gratis)
  • Loophulpmiddelen met korting
  • Huishoudelijke hulp met korting
  • Collectieve korting bij 4 grote zorgverzekeraars
  • Korting op persoonsalarmering, service aan huis, in de thuiszorgwinkel en nog veel meer...

Bellen kan ook: 088 - 383 20 00

Espria Ledenvereniging helpt je om het beste uit het leven te halen. Of je nu meer comfort wilt of wel wat hulp kunt gebruiken. Maar ook als het even minder gaat. Bij de ledenvereniging zijn we er voor elkaar. Al 310.000 huishoudens doen mee.

Ledenadviseurs staan klaar

Onze ervaren ledenadviseurs staan 24/7 voor je klaar. Voor antwoord op je vragen, een goed advies of een steuntje in de rug. Zodat jij verder komt.

Ledenvoordeel

En als je iets nodig hebt om verder te komen, zit je goed bij de ledenvereniging. Met je lidmaatschap krijg je namelijk aantrekkelijke korting op tientallen producten en diensten. Bekijk de top 5!

Ledenmagazine

Drie keer per jaar ontvang je het ledenmagazine. Boordevol mooie verhalen, nieuws, evenementen, een puzzel en klik en winactie.

Slechts € 22,50 per kalenderjaar

Voor € 22,50 per kalenderjaar ben je al lid. Iedereen die op je huisadres woont, mag gebruikmaken van hetzelfde lidmaatschap.