Hoe regel ik huishoudelijke hulp?

Zo vind je de hulp die het beste bij jou past

Wordt het huishouden je te veel? Samen met de ledenvereniging vind je de hulp die het beste past in jouw leven. Vast of tijdelijk, zonder lange aanvraagprocedures en wachttijden. Je kunt terecht bij betrouwbare, professionele aanbieders. Een kleine of eenmalige klus? Er zijn veel leden die graag een handje helpen. Neem contact met ons op voor alle mogelijkheden.

Huishoudelijke hulp
Bel voor persoonlijk advies

Hulp in de huishouding gezocht?

Samen vinden we de huishoudelijke hulp die bij je past

We houden allemaal van een schoon en opgeruimd huis, maar het kan door allerlei redenen lastiger zijn geworden om de huishoudelijke taken gedaan te krijgen. Zoek jij hulp hierbij? Wij zorgen voor de huishoudelijke hulp die je nodig hebt en die bij je past.

Huishoudelijke hulp via Espria Ledenvereniging
voor klusjes als

• Keuken schoonmaken
  • Dweilen
  • Strijken
  • Bedden verschonen
  • Ramen lappen
  • Sanitair schoonmaken
  • Stofzuigen

Mogelijkheden van huishoudelijke hulp

Je hebt bij Espria Ledenvereniging verschillende mogelijkheden als je huishoudelijke hulp nodig hebt. Denk daarbij aan professionele hulp bij het huishouden – via een van onze geselecteerde aanbieders. Of betrouwbare hulp van iemand uit de buurt of van andere leden, wel of niet tegen een kleine vergoeding. Heb je al hulp via jouw gemeente aangevraagd en vind er binnenkort een keukentafelgesprek WMO plaats? Onze ledenadviseurs helpen je om goed voorbereid dit gesprek in te gaan. Gratis voor leden.

Lid
worden?
22 ,50 p. jaar
meer info

Vrijblijvend advies op maat

Als lid van Espria Ledenvereniging kun je met korting huishoudelijke hulp aanvragen. Onze ledenadviseurs geven graag persoonlijk advies en kijken wat voor jou de beste oplossing is.

Ervaringen van andere leden met hulp in huis

Vragen & antwoorden

+
Huishoudelijke Hulp vraag je aan door telefonisch contact op te nemen met één van onze ledenadviseurs: 088 – 383 20 00. De ledenadviseur kijkt samen met jou welke hulp het beste bij je past. Je kunt ons ook bereiken via de chat of per e-mail (service@ledenvereniging.nl).
+
Bij Espria Ledenvereniging komt iedereen in aanmerking voor Huishoudelijke Hulp. Of het nu is omdat het zelf niet meer lukt, of omdat je niet lekker in je vel zit, net geopereerd bent, iedereen kan bij ons terecht.
+
Een schoonmaker levert jou veel op. Niet alleen houdt je tijd over voor leuke dingen, het levert je ook minder stress op. Bekijk hier alle voordelen.
+
Om Huishoudelijke Hulp te krijgen via de ledenvereniging moet je lid zijn. Het lidmaatschap kost €22,50 per jaar en hiermee krijg je korting op huishoudelijke hulp bij professionele aanbieders. Word nu lid.
+
Het lidmaatschap van Espria Ledenvereniging kost €22,50 per jaar. Met dit lidmaatschap krijg je korting op diverse producten en diensten. Kijk hier voor een overzicht.

Chatten

Chat met onze