Je financiële administratie op orde

Heb je hulp nodig om je financiële administratie op orde te brengen? Of heb je wel eens geldzorgen? Bekijk de tips en informatie van de ledenvereniging.

Stappenplan financiële administratie

Aan de slag met je financiële administratie? Dit stappenplan geeft je overzicht.

Hulp bij belastingaangifte

Belastingaangifte doen? Misschien krijg je wel geld terug voor bijvoorbeeld reiskosten openbaar vervoer, giften of studiekosten. Let erop dat je bij je aangifte geen geld misloopt. Belastingaangifte doen lastig? Of heb je hulp nodig bij de aanvraag van toeslagen? Laat je dit door een ervaren belastingadviseur doen. Gebruik de belastingservice, met flinke kortingen voor leden.

Geldzorgen

Geld besparen of heb je soms geldzorgen? Geld besparen is gemakkelijker dan je denkt met deze 7 handige tips. Heb je schulden en ben je bang dat je er niet meer uitkomt? Met de online zelfhulpmodule Geldzorgen leer je omgaan met financiële stress. Dit is de eerste stap om geldproblemen op te lossen. De zelfhulpmodule is anoniem en gratis voor leden. Heb je meer hulp nodig om uit de schulden te komen? Dan is schuldhulpverlening een oplossing. Budgetcoaches of professionele schuldhulpverleners helpen je verder.

Chatten

Chat met onze