Borstkolf huren

Huur voordelig een elektrische borstkolf
Geef jij borstvoeding en kun je wel wat extra ondersteuning gebruiken? Een borstkolf kan je in veel situaties helpen. Wanneer je de borstvoeding op gang wilt brengen en houden, je kindje nog niet genoeg zuigkracht heeft, je een voorraad wilt aanleggen of je simpelweg wilt proberen of kolven iets voor jou is. Als lid van Espria Ledenvereniging huur je wel heel voordelig een borstkolf. De eerste week zelfs helemaal gratis.
  • Huur één week gratis een Medela Symphony borstkolf (t.w.v. € 20,93 per week)
  • De kolf langer nodig? Dan betaal je maar € 2,99 per dag
  • Korting op een afkolfset: van € 34,99 voor € 30,62
  • Zelf een borstkolf kopen? Dan krijg je 12,5% korting op de aanschaf van een Medela borstkolf

Direct lid worden voor € 22,50 per jaar

Meld je vandaag nog aan als lid van Espria Ledenvereniging en ontdek de voordelen. Voor, tijdens en na je zwangerschap. Heb je hulp nodig? Onze Ledenadviseurs helpen graag!

Zo werkt het huren van een borstkolf

Je kunt de borstkolf gemakkelijk zelf ophalen in één van de Medipointwinkels of bij Zuiver Zorg op vertoon van je Espria Ledenvereniging-lidmaatschap. Je kunt de kolf niet ophalen bij een uitleenpunt.

Om hygiënische redenen is het verplicht een afkolfset te kopen. Een afkolfset bestaat uit een flesje en een borstschild waarmee je de kolf op de borst plaatst.

Als lid van Espria Ledenvereniging kun je één keer per jaar gebruikmaken van deze aanbieding.

Vergoeding vanuit je zorgverzekeraar

Bekijk het overzicht van Independer of vraag het na bij jouw zorgverzekeraar. Soms kun je via je zorgverzekering korting krijgen op een borstkolf. Wanneer dit niet zo is, kun je als lid van Espria Ledenvereniging dus alsnog profiteren van kortingen.

Meer voordelen tijdens je zwangerschap

Bij Espria Ledenvereniging krijg je nog meer voordelen tijdens je zwangerschap:

Handige artikelen

Wij maken er graag samen met jou 9 fijne en zorgeloze maanden van! Ga voor een goede voorbereiding met onze handige zwangerschapsartikelen over fit blijven, kraamzorg, borstvoeding en meer. Of bekijk in ‘Expert aan het woord’ video’s met handige tips & tricks van kraamverzorgster Geraldine.

Checklist zwangerschap van week tot week

Echo’s bezoeken, kraamzorg regelen, je zorgverzekeraar op de hoogte brengen. Met deze checklist heb je een handig overzicht wanneer je wat moet regelen.

echo

Huur direct voordelig een borstkolf. Bezoek een winkel bij jou in de buurt. Heb je hulp nodig? Onze Ledenadviseurs staan voor je klaar.