Hulp in de huishouding

Hulp bij terugkerende of tijdelijke schoonmaakklussen
Kost schoonmaken, stofzuigen en strijken te veel moeite, of heb je er simpelweg de tijd of de puf niet voor? Espria Ledenvereniging denkt met je mee en zorgt ervoor dat je thuis de huishoudelijke hulp krijgt die je nodig hebt en die bij je past. Met ledenvoordeel.

Zo werkt Huishoudelijke hulp

Samen met de ledenvereniging vind je de hulp aan huis die bij je past. Vast of tijdelijk, zonder lange aanvraagprocedures, snel en makkelijk. Je kunt terecht bij betrouwbare, professionele aanbieders. Samen kijken we welke hulp je precies nodig hebt en voor hoelang. Bijvoorbeeld een betrouwbare huishoudelijke hulp die het huis komt schoonmaken of iemand die een andere klus bij jou thuis verricht. Het kan allemaal. De huishoudelijke hulp komt regelmatig, bijvoorbeeld elke week, bij jou langs om te helpen met het huishouden. Je kunt ook tijdelijk huishoudelijke hulp krijgen, bijvoorbeeld wanneer je thuis herstelt na een operatie. Geef ons je wensen aan. Je maakt zelf afspraken met de hulp over een geschikte dag en tijdstip.

Huishoudelijke hulp voor klusjes zoals:

• stofzuigen
  • ramen lappen
  • dweilen
  • strijken
  • bedden verschonen
  • keukenkastjes schoonmaken
  • sanitair schoonmaken.

Ledenvoordeel

Als lid van Espria Ledenvereniging kun je met korting huishoudelijke hulp aanvragen. Er is keuze uit twee aanbieders van huishoudelijke hulp. Zodra je een aanvraag voor huishoudelijke hulp doet zoekt de gekozen aanbieder zo snel mogelijk een huishoudelijke hulp die bij jou past.

Hulp in huis

UWassistent

• Persoonlijk kennismakingsgesprek
  • Het uurtarief ligt tussen € 18,50 en € 25,- *
  • Onze leden krijgen 2,5% korting op het uurtarief
  • Voor leden: geen eenmalige servicekosten van € 14,95

* Het exacte tarief wordt van tevoren afgesproken. Het tarief hangt af van de beschikbare dienstverlener en wensen. Mogelijk heeft u recht op een vergoeding, waardoor de kosten lager zijn of zelfs volledig vergoed worden. UWassistent legt graag tijdens het kennismakingsgesprek uit via welke wegen u mogelijk een vergoeding kunt krijgen.

Heb je hulp nodig bij het inschakelen van huishoudelijke hulp? Neem dan contact met ons op via 088 - 383 20 00. Onze ledenadviseurs geven je persoonlijk advies en kijken wat voor jou de beste oplossing is.

Voorwaarden

Lees hier meer over de voorwaarden van de verschillende leveranciers van Huishoudelijke Hulp.