Audicien aan huis

Als je niet naar een hoorwinkel kunt of wilt
Last van hoorproblemen? Een hoortoestel is dan een goede oplossing. Maar is het lastig om hiervoor naar de winkel van de audicien te gaan? Geen probleem, de audicien komt graag bij je thuis. Dit is een gratis service van de ledenvereniging, in samenwerking met oogvoororen.nl.
  • € 50,- korting per toestel bij aanschaf hoortoestellen zonder vergoeding
  • 10% korting op alle accessoires
  • Gratis huisbezoek met professionele hoortest

Zo werkt de audicien aan huis

De gediplomeerde audicien van oogvoororen.nl komt langs voor een uitgebreide hoortest en voert een adviesgesprek om nieuwe passende hoortoestellen aan te meten. De afspraak is geheel vrijblijvend en je mag de hoortoestellen voor een periode kosteloos uitproberen.

Bezoek thuis

Tijdens het bezoek doet de audicien een hoortest. Daarvoor heeft de audicien dezelfde professionele apparatuur bij zich als in een hoorwinkel, maar dan mobiel. Aan de hand van de hoortest en jouw wensen zoekt de audicien een hoortoestel dat bij jou past. Ook geeft de audicien advies over vergoeding door de zorgverzekering.

Bekijk het filmpje over het bezoek van de audicien aan huis:

Vrijblijvende proefperiode

Bij het uitzoeken van een hoortoestel heb je keuze uit het grootste aanbod A-merk hoortoestellen. Heb je samen met de audicien een hoortoestel uitgekozen dat het beste bij je past? Dan mag je deze 30 dagen vrijblijvend uitproberen zonder betaal of afname verplichting. Voldoet het hoortoestel niet aan de verwachting dan kun je het kosteloos retourneren. Bevalt het hoortoestel? Dan betaal je uiteraard pas na de proefperiode.

5 controles

Na aanschaf kun je het hoortoestel 5 keer gratis laten controleren. Daarin stelt de audicien het toestel bij. Meestal is een controle 2 keer in 5 jaar nodig. Na de 5 controles betaal je € 49,50 voor een vervolgafspraak. Is er iets met het hoortoestel aan de hand dat onder de garantie valt? Dan wordt dat niet als controle gerekend.

Zelf onderhouden

Het hoortoestel onderhoud je zelf (filters vervangen, domes vervangen, hoortoestellen drogen en schoon houden). Daarvoor krijg je instructies tijdens de proefperiode. Als je wilt, krijg je regelmatig een onderhoudspakket thuisgestuurd. Moeite met onderhoud? Dan komt de audicien langs om te helpen.

Ledenvoordeel

•  € 50,- korting per toestel bij aanschaf hoortoestellen zonder vergoeding
  •  Gratis startpakket
  •  10% korting op alle accessoires

Meer voordelen

• Huisbezoek met professionele hoortest en adviesgesprek
  • Vrijblijvende proefperiode van 30 dagen, zonder kosten
  • Geen voorrijkosten
  • 5 jaar volledige garantie op hoortoestellen
  • Keuze uit  A-merken hoortoestellen
  • Overeenkomsten met alle zorgverzekeraars

Voorwaarden

Loop geen vergoedingen mis vanuit je collectieve zorgverzekering. Met de online Vergoedingencheck zorgverzekering zie je in één oogopslag waar je recht op hebt.

Chatten

Chat met onze