Campagnepagina zwangerschap

campagne-zwangerschap-espria
Ontdek de voordelen
Zwangerschap

Goed voorbereid op je zwangerschap

Tijdens en na de zwangerschap komt er veel op je af. Samen kom je verder. Espria Ledenvereniging is er voor alle (aanstaande) ouders. Bij vragen, advies en extra diensten.

Profiteer van de voordelen

Bij Espria Ledenvereniging krijg je vele voordelen tijdens en na je zwangerschap. Heb je net een kindje gekregen en wil je graag advies over borstvoeding of moedermelk uit de fles geven? Een lactatiekundige kijkt graag met je mee tijdens een gratis huisbezoek. Ook kun je een week lang gratis een borstkolf huren en aanvullende kraamzorg krijgen. Dat verdient een lidmaatschap van € 22,50 per jaar snel terug. Wij maken er graag samen met jou 9 fijne en zorgeloze maanden van! Lees meer handige informatie over fit blijven, kraamzorg, borstvoeding en andere zwangerschapsartikelen. Of bekijk de video's van een expert.

Word lid voor € 22,50 per jaar & profiteer direct

Meld je vandaag nog online aan als lid van Espria Ledenvereniging en profiteer van alle voordelen. Voor, tijdens en na je zwangerschap. Hulp nodig? Onze Ledenadviseurs helpen je graag.

Meld je aan en ontvang tijdelijk een gratis lidmaatschap. Bekijk hier de actievoorwaarden.

Ervaringen van andere zwangere vrouwen

susanne-mol

Met de adviezen van de lactatiekundige kreeg ik extra vertrouwen en wist ik dat ik op goede weg was

Het is ontzettend fijn als er iemand met kennis even met je meedenkt. Het lidmaatschap bij Espria Ledenvereniging was tijdens mijn zwangerschap echt van toegevoegde waarde en ik denk dat dit voor meerdere ouders zo kan zijn.

Heide lid Ledenvereniging

Als je kindje niet wilt drinken en je hebt ook nog eens slaaptekort en een peuter om je heen rennen; dan zit je wel even met je handen in het haar.

Wanneer Heidi’s zoon in maart met een keizersnede ter wereld komt, kunnen de trotse ouders hun geluk niet op. Hun zoon is kerngezond en samen met hun oudere dochter vormen ze nu een gezin van vier. Helaas blijkt al snel dat de borstvoeding niet helemaal loopt zoals gewenst. Heidi probeert van alles, maar zonder succes en dus besluit ze, via Espria Ledenvereniging, gebruik te maken van de kennis van een lactatiekundige.

Laurie

“We ervaarden eigenlijk nauwelijks problemen met de borstvoeding, maar ik vond het heel fijn dat iemand even meekijkt of je het ‘goed doet’.”

Begin mei wordt Laurie voor het eerst moeder van haar zoontje Tommie. Omdat alles in het moederschap nieuw is voor Laurie, voelt ze zich wat onzeker over de borstvoeding die ze haar zoontje geeft. Ze is dan ook blij te horen dat ze, via Espria Ledenvereniging, gebruik kan maken van het advies van een lactatiekundige. Nog dezelfde dag sluit ze een lidmaatschap af.

Checklist zwangerschap van week tot week

Echo’s bezoeken, kraamzorg regelen, je zorgverzekeraar op de hoogte brengen. Tijdens je zwangerschap heb je veel te regelen. Met deze checklist heb je een handig overzicht en check je eenvoudig of je alles geregeld hebt.

echo

Vragen en antwoorden

Hoe kan ik een afspraak maken met de lactatiekundige?

Dit regel je eenvoudig door even te bellen met een van onze Ledenadviseurs via 088 - 383 20 00. Je kunt ons ook bereiken via de chat of per e-mail: service@ledenvereniging.nl.

Hoeveel extra uren kraamzorg kan ik aanvragen?

Het kraamzorgarrangement bestaat uit maximaal 12 uur aan extra zorg bovenop de kraamzorg die je al krijgt. Je kunt gebruikmaken van dit arrangement vanaf de eerste dag van je zwangerschap tot zes weken na de bevalling.

Welke borstkolf kan ik huren?

Als lid kun je voordelig de Medela Symphony professionele borstkolf huren. De eerste week zelfs helemaal gratis. Lees meer over een borstkolf huren via Espria Ledenvereniging.

Wanneer kom ik in aanmerking voor de voordelen?

Bij Espria Ledenvereniging kan elk lid gebruikmaken van de voordelen. Of je nu een afspraak wilt maken met de lactatiekundige of een borstkolf gratis wilt huren.

Kan ik een van de zwangerschapvoordelen aanvragen wanneer ik nog geen lid ben van Espria Ledenvereniging?

Nee, om gebruik te kunnen maken van de voordelen moet je lid zijn van Espria Ledenvereniging. Het lidmaatschap kost € 22,50 per jaar voor het gehele huishouden. Word nu lid.

Wat kost een lidmaatschap van Espria Ledenvereniging?

Het lidmaatschap van Espria Ledenvereniging kost € 22,50 per jaar. Met dit lidmaatschap  krijg je vele voordelen tijdens je zwangerschap. En ook alle andere gezinsleden profiteren mee van hetzelfde lidmaatschap.

Actievoorwaarden gratis lidmaatschap

Word je vanaf oktober 2023 lid van Espria Ledenvereniging? Dan maak je in 2023 gebruik van een gratis lidmaatschap. Je betaalt per 1 januari voor het jaar 2024 het lidmaatschapstarief van €22,50*. Opzeggen kan niet voor 1 januari 2024 wanneer u gebruik maakt van deze actie.
*Wijzigingen van de lidmaatschapsprijs voorbehouden.