Lekker makkelijk of te veel gedoe?

Welke keuzes maak jij? Doe de test!
Laat je je boodschappen bezorgen, maar doe je je belastingaangifte liever zelf? Wanneer kies je voor gemak? En wanneer houd je liever zelf de controle? Doe de test en ontdek welk type je bent!

Wat vindt Nederland?

We stelden Nederlanders de vraag: doe je thuis het liefst alles zelf? Of besteed je het net zo makkelijk uit? Bekijk hun antwoorden in deze video:

Doe de test

In Nederland geven we 150 euro per maand uit om anderen iets voor ons te laten doen. Bijvoorbeeld het huishouden, klusjes of boodschappen bezorgen. We geven liever geld uit aan diensten die ons tijd besparen, dan aan nieuwe spullen. Vind jij het ook makkelijk om af en toe wat uit te besteden? Of vind je dat te veel gedoe? Waar let je op? Je vindt het uit in de test: